سخت‌افزار

فلش مموری IronKey D300 با قابلیت رمزنگاری توسط کینگستون معرفی شد

IronKey D300

کمپانی کینگستون از فلش مموری جدید خود تحت عنوان IronKey D300 رونمایی کرد. این فلش مموری پیش‌تر جایزه بهترین درایو خارجی در زمینه امنیت سایبری 2018 را بدست آورد و از قابلیت‌های بهبود یافته‌ای در زمینه مدیریت درایو و امنیت آن بهره می‌برد. فلش مموری جدید کینگستون از گواهینامه FIPS 140-2 سطح سوم بهره برده و رمزنگاری سخت‌افزاری 256 بیتی برپایه استاندارد امنیتی AES را در حالت XTS ارائه می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود کینگستون فلش درایو D300S را هفته آینده عرضه خواهد نمود. این نسخه از دو ویژگی بیشتر به منظور افزایش سطح امنیتی درایو بهره برده و امنیت اطلاعات حساس و مهم کاربر را به شکل بهتری تامین خواهد کرد.

بر روی بدنه IronKey D300S یک شماره سریال و بارکد مخصوص قرار دارد که به ادمین‌های شبکه این امکان را می‌دهد به منظور پی بردن به ماهیت اطلاعاتی که درون هر درایو قرار دارد، به سادگی این کد را خوانده و اسکن کنند و دیگر نیاز نیست هر درایو را به صورت جداگانه به دستگاه متصل نمایند. کینگستون برای وارد کردن رمزعبور توسط کاربر یک صفحه کلید مجازی را در نظر گرفته و دیگر الزامی به استفاده از صفحه کلید فیزیکی بر روی درایو نخواهد بود.

به گفته ریچارد کانادیان، مدیر بخش درایوهای USB رمزنگار شده کینگستون، امنیتی که IronKey D300 برای اطلاعات کاربر ارائه می‌دهد در حال حاضر نیز در سطح بسیار بالایی قرار داشته و با توجه به درخواست‌های مهمی که برخی از مشتریان داشته‌اند، دو بهبود جدی در درایوهای سری D300 اعمال شده است. به لطف به کارگیری از جدیدترین تکنولوژی موجود در حافظه‌های فلش NAND و کنترلرها، کاربرانی که از IronKey D300 استفاده کنند می‌توانند با خیال راحت اطلاعات مهم خود را ذخیره نموده و آنها را از خطرات مختلفی مانند حذف شدن و به سرقت رفتن در امان نگه دارند.

دو فلش درایو رمزنگاری شده IronKey D300S و D300SM گزینه‌ای بسیار عالی برای رویدادهای مهم و همچنین سازمان‌هایی است که قصد دارند مطالب را در شرایطی امن به کارکنان خود آموزش دهند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید