سخت‌افزار

HyperX از ایرفون‌های گیمینگ Cloud Earbuds خود رونمایی کرد

Cloud Earbuds

هایپرایکس در واقع زیرمجموعه‌ای از کمپانی کینگستون تکنولوژی محسوب می‌شود که وظیفه تولید تجهیزات گیمینگ را برعهده دارد. این برند امروز از ایرفون‌های گیمینگ جدید خود تحت عنوان HyperX Cloud Earbuds رونمایی کرد. این ایرفون‌ها که به طور ویژه برای کنسول بازی نینتندو سوییچ و گیمرهای موبایل طراحی شده به ادعای سازنده تجربه‌ای عالی و درگیرکننده را به کاربران ارائه خواهند داد.

ایرفون‌های گیمینگ Cloud Earbuds بسیار راحت بوده و به لطف سری‌هایی از جنس سیلیکون نرم کاربر حتی پس از چند ساعت استفاده باز هم احساس خستگی یا ناراحتی در گوشی خود را تجربه نخواهد کرد. هایپرایکس کلاد ایربادز با بهره‌گیری از یک درایور 14 میلی‌متری Hi-Fi به منظور ارائه دقیق فرکانس‌های پایین، متوسط و بالا به همراه بیس بهبود یافته و جلوه‌های صوتی فراگیر برخوردار بوده و تجربه‌ای به یادماندنی را از غرق شدن در دنیای بازی‌های کامپیوتری برای شما ایجاد خواهد نمود.

Cloud EarbudsCloud Earbuds

کابل اتصال ایرفون از جنس لاستیک بوده و برخلاف کابل‌های معمولی دردسرهای ناشی از گره خوردن را نخواهد داشت. ایرفون‌ها به صورت 90 درجه طراحی شده‌اند تا به خوبی در گوش قرار بگیرند. ایرفون‌های Cloud Earbuds هایپرایکس از میکروفون داخلی بهره می‌برند تا امکان استفاده از قابلیت چت صوتی در کنسول نینتندو سوییچ را برای کاربر میسر نمایند.

ایرفون‌های جدید هایپرایکس علاوه بر کنسوس دستی نینتندو با تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در بازار که از رابط اتصال استاندارد 3.5 میلی‌متری برخوردارند پشتیبانی نموده و قابلیت حمل بسیار بالایی را به همراه سه سایز مختلف از سری‌های قابل تعویض از جنس سیلیکون نرم و یک کیف مخصوص حمل اجزا به کاربر ارائه می‌دهند.

در زیر می‌توانید مشخصات فنی این ایرفون‌های جدید هایپرایکس را مشاهده نمایید:

  • درایور: 14 میلی‌متری پویا با آهنرباهای نئودیومی
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • آمپدانس: 65 اهم
  • سطح فشردگی صدا: 116dBSPL/mW  در 1 کیلوهرتز
  • T.H.D: کمتر از 2 درصد
  • وزن: 19 گرم
  • نوع و طول کابل: 4 قطبی، 1.2 متر

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید