سخت‌افزار

HyperX تنوع ماژول‌های رم Predator خود را افزایش می‌دهد

Predator

برند HyperX امروز به طور رسمی اعلام کرد که با معرفی دو سری جدید DDR4 RGB و DDR4 قصد توسعه ماژول‌های حافظه Predator خود را دارد. مدل‌های جدید Predator DDR4 RGB  هم اکنون در سرعت‌های مختلف تا حداکثر 4000 مگاهرتز و ماژول های حافظه Predator DDR4 نیز با ظرفیت و سرعت حداکثری 128 گیگابایت و 4133 مگاهرتز در دسترس کاربران قرار دارند.

ماژول‌های حافظه هایپرایکس برای کاربران علاقه‌مند و گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده و عملکردی سریع را در کنار طراحی جذاب به این دسته از کاربران ارائه می‌کنند. مدل‌های جدید دو سری DDR4 RGB و DDR4 به منظور استفاده در کنار جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD طراحی شده و نیازمندی‌های هر بازی کامپیوتری جدیدی را برآورده خواهند ساخت.

ماژول‌های DDR4 RGB از پروفایل های سازگار با تکنولوژی XMP اینتل برخوردار بوده که به منظور عملکردی قدرتمند بهینه شده‌اند. همچنین مدل‌های عرضه شده در این سری جدید از یک نوار LED با پشتیبانی از جلوه‌های نوری RGB بهره برده که کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای کنترلر ارائه شده به همراه بسیاری از تولیدکنندگان مادربرد این جلوه‌ها را تغییر دهد. برای مثال نرم‌افزارهای Aura Sync ایسوس، RGB Fusion گیگابایت، Mystic Light Sync ام‌اس‌آی و Polycom RGB ازراک از این جمله هستند.

به گفته یکی از مسئولین هایپرایکس، دو سری جدید معرفی شده بدون شک کاربران علاقه‌مند به سخت‌افزار کامپیوتر و گیمرهایی که بالاترین عملکرد را از سیستم‌های دسکتاپ خود انتظار دارند را به خود جذب خواهند نمود. به لطف بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید ماژول‌های حافظه گیمینگ قدرتمند، این‌بار نیز HyperX حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ماژول‌های Predator DDR4 هایپرایکس از فرکانس بالا و تاخیر کم بهره برده و در ظرفیت‌های 4 الی 16 گیگابایتی در چیدمان یک، دو، چهار و هشته کاناله عرضه می‌شوند که در نهایت کاربر به 16، 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه رم دسترسی خواهد داشت. تمامی ماژول‌ها به طور 100 درصد مورد آزمایش قرار گرفته و با وارانتی مادام‌العمر ارائه می‌شوند.

 

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *