سخت‌افزار

کینگستون از کارت حافظه High Endurance جدیدش رونمایی کرد

High Endurance

شرکت Kingston Digital که در واقع وظیفه تولید حافظه‌های از نوع فلش کمپانی کینگستون تکنولوژی را برعهده دارد در دنیا به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان در زمینه ذخیره‌سازهای جانبی و راهکارهای مرتبط با آن شناخته می‌شود. این کمپانی امروز از کارت‌ حافظه جدید High Endurance خود رونمایی کرد.

این کارت حافظه به صورت ویژه برای مقاصدی که بیشترین حجم کاری در آنها مربوط به نوشتن اطلاعات می‌شود طراحی شده است. برای مثال می‌توان به سیستم‌های امنیت منازل، دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های داشبورد ماشین و همچنین دوربین‌های متصل به بدن اشاره کرد.

از آنجایی که در این نوع استفاده‌ها معمولا ابزار ذخیره‌کننده باید از قابلیت اطمینان و عملکرد بسیار خوبی برخوردار باشد، کارت حافظه High Endurance کینگستون معرفی شده تا خود را به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار عالی مطرح نموده و دوام، ظرفیت ذخیره‌سازی بالا و همچنین قابلیت اطمینان بالا را به کاربران ارائه دهد.

کارت حافظه microSD جدید این شرکت قادر است تا 20 هزار ساعت ویدیوی Full HD را به صورت کاملا روان ذخیره کند و بدین ترتیب برای استفاده در سیستم‌های امنیتی یکی از گزینه‌های عالی محسوب می‌شود؛ جایی که اطلاعات جدید دائما در حال نوشته شدن هستند.

کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی High Endurance به گونه‌ای مهندسی و تست می‌شوند تا در شرایط نامساعد و سخت قابل استفاده باشند. این کارت‌های حافظه قادرند در درجه حرارت‌های بالا کار کنند و در برابر ضربه، شوک، آب و اشعه ایکس مقاومت خوبی دارند. با استفاده از این حافظه‌های فلش جدید می‌توانید اطلاعات مهم خود را با سرعت خوب، دوام بالا و بدون هیچ گونه نگرانی بابت از دست دادن آنها ذخیره کنید.

کینگستون کارت‌های حافظه High Endurance از نوع UHS-I U1  و کلاس 10 خود را سه ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایتی به همراه 2 سال گارانتی عرضه می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید