سایر گجت‌ها

کانن دوربین‌های چاپ فوری IVY CLIQ و +CLIQ را معرفی کرد

IVY CLIQ

از چند سال پیش که ایده تولید دوربین‌هایی با قابلیت چاپ فوری و با کیفیت عکس‌های رنگی بر سر زبان‌ها افتاد پیشرفت‌های نسبتا خوبی در محصولات این بخش از بازار صورت گرفت. اما آیا واقعا اینکه امکان چاپ سریع و لحظه‌ای تصاویری که ثبت می‌کنید را داشته باشید برایتان جذابیت دارد؟ اگر فکر می‌کنید پاسخ شما مثبت است احتمالا باید محصولات کمپانی‌هایی مانند Polaroid و یا محصولات سری Instax فوجی‌فیلم را در نظر داشته باشید.

اما ظاهرا سایر تولیدکننده‌ها نیز هنوز تمایل به ورود به این بخش از بازار را دارند. کمپانی کانن که یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌ و پرینتر در جهان محسوب می‌شود به تازگی از دوربین‌های چاپ فوری عکس خود تحت عنوان IVY CLIQ و +CLIQ رونمایی کرد.

برخلاف دوربین‌های چاپ سریع عکس که توسط Polaroid یا Fujifilm عرضه شده‌اند، دوربین‌های جدید کانن از ابعاد بسیار باریک و جمع و جوری برخوردار بوده و در واقع می‌توانید آنها را به راحتی در جیبتان گذاشته و با خود به هر مکانی که قصد دارید ببرید. این در حالیست که دوربین‌های دو شرکت دیگر ابعاد بزرگ و ضخامت زیادی دارند و عملا قابلیت حمل در جیب را ارائه نمی‌دهند. در واقع این محصولات ابعادی مشابه با یک دوربین کامپکت داشته و تصاویر را با استفاده کاغذهای 2*2 یا 3*2 اینچی زینک چاپ می‌کنند.

کمی عجیب است که چرا کانن اکنون با دوربین IVY CLIQ و +CLIQ خود پا به بازار دوربین‌های چاپ فوری عکس گذاشته است، به خصوص اینکه پیش‌تر نیز فعالیتی در این بخش نداشته و حالا به نظر می‌رسد بخش جوان‌تر بازار که مخاطبین اصلی این نوع دوربین‌ها هستند را مورد هدف قرار داده است.

به گفته کازوتو اُگاوا، ریاست و سرپرست اجرایی ارشد کانن، ایالات متحده آمریکا، به لطف طراحی و ابعاد IVY CLIQ و +CLIQ، کاربران جوان و نوجوانی که عاشق عکس گرفتن هستند به گزینه‌هایی عالی در زمینه ثبت خاطرات با سبک و سیاقی جدید و چاپ فوری آنها دسترسی خواهند داشت.

دو دوربین چاپ فوری کانن IVY CLIQ و +CLIQ به ترتیب با قیمت 100 و 160 دلاری در ماه آوریل سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید