سایر گجت‌ها

کانن دوربین ارزان‌قیمت EOS Rebel SL3 را معرفی کرد

EOS Rebel SL3

اگر تازه قصد ورود به دنیای عکاسی را دارید و می‌خواهید یک دوربین DSLR را انتخاب کنید بدون اینکه فشار زیادی به جیب مبارکتان وارد شود، احتمالا باید به دوربین جدید کانن تحت عنوان EOS Rebel SL3 توجه‌ای ویژه داشته باشید. این تولیدکننده محبوب ژاپنی از دوربین رده‌پایین و ارزان‌قیمت جدید خود در سری Rebel رونمایی نمود. البته نباید اجازه دهید برچسب ارزان‌قیمت بودن این دوربین شما را فریب دهد چرا که Canon قابلیت‌هایی را در این دوربین ارائه داده که قطعا برای کاربران جذابیت خواهند داشت.

دوربین EOS Rebel SL3 کانن از یک حسگر CMOS با دقت موثر 24.1 مگاپیکسلی برخوردار بوده و وظیفه پردازش تصاویر بر عهده یک موتور قدرتمند DIGIC 8 قرار داده شده است. دوربین ارزان‌قیمت جدید کانن از یک نمایشگر ال‌سی‌دی لمسی با اندازه 3 اینچی بهره برده و قابلیت فیلمبرداری با وضوح بالای 4K را به کاربران علاقه‌مند و ویدیوگرافرها ارائه می‌دهد. قطعا این دسته از کاربران با دیدن قابلیت مذکور در لیست مشخصات این دوربین ذوق زده خواهند شد، چرا که تعداد معدودی از دوربین‌های دیجیتال در این بازه قیمتی چنین قابلیتی را ارائه می‌کنند.

به گفته کازوتو اُگاوا، ریاست و مدیر اجرایی ارشد کانن آمریکا، از زمانی که سری EOS Rebel را معرفی کردیم به دنبال تولید دوربین‌هایی بودیم که با قیمتی مناسب و ارزان کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد تا این دسته از کاربران نیز به خوبی بتوانند خلاقیت‌ها و ایده‌های خود را شکوفا کنند. گام بعدی ما برای ارتقای هر چه بهتر این سری محبوب ارائه ویژگی‌هایی همچون فیلمبرداری 4K و موتور پردازش تصویر قدرتمند DIGIC 8 خواهد بود.

اگر این دوربین برایتان جذاب به نظر می‌رسد باید بگوییم که برای پرداخت بدنه آن قیمت بسیار مناسب 600 دلار و در صورتی که لنز کیت EF-S 18-55 f/4-5.6 IS STM را هم بخواهید باید 750 دلار را بپردازید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *