لپ‌تاپ

سامسونگ تبلت هیبریدی Galaxy Book 2 خود با نمایشگر 12 اینچی را معرفی کرد

Galaxy Book 2

کمپانی سامسونگ از تبلت هیبریدی Galaxy Book 2 خود رونمایی کرد، دستگاهی که یک رقیب جدی برای مایکروسافت سرفیس به حساب می‌آید. اگر اطلاع داشته باشید سامسونگ سال گذشته تبلت گلکسی بوک را عرضه کرد و جانشین جدید آن نیز از نوع یک کامپیوتر همیشه متصل یا Always Connected می‌باشد.

گلکسی بوک 2 از یک نمایشگر 12 اینچیSuper AMOLED  با وضوح تصویر 2160 در 1440 پیکسل بهره برده و به فناوری ارتباطی Gigabit LTE مجهز می‌باشد. سامسونگ به منظور افزایش بهره‌وری این مدل، یک داک صفحه کلید و قلم S Pen را نیز ارائه نموده است.

برخلاف تبلت‌های ویندوزی معمولی، Galaxy Book 2 به جای پردازنده Core m3 اینتل از یک چیپست اسنپدراگون 850 کوالکام برخوردار بوده که به ادعای سازنده 30 درصد عملکرد بهتری در زمینه کارایی و عمر باتری را نسبت به اسنپدراگون 835 از خود نشان می‌دهد. سامسونگ در زمینه گفته که کاربران سطح عملکردی بسیار مناسب را در کنار تجربه کاربری بهتر از سیستم عامل ویندوز دریافت خواهند نمود.

Galaxy Book 2Galaxy Book 2با استفاده از Galaxy Book 2 کاربران می‌توانند بدون دغدغه از به اتمام رسیدن سریع شارژ باتری، تا 20 ساعت از تبلت هیبریدی خود به صورت مداوم استفاده کند که در حالت معمول دو روز کامل را پوشش می‌دهد. همچنین یک تکنولوژی شارژ سریع تطبیق‌پذیر نیز در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته تا شارژ باتری نیز در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

اما شاید یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی بوک 2 و تمام کامپیوترهای شخصی همیشه متصل، مودم سازگار Gigabit LTE باشد که به کاربران امکان بهره‌گیری از اینترنت پرسرعت در هر نقطه مکانی را می‌دهد. Galaxy Book 2 سامسونگ در نسخه‌ای مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ارائه شده و از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت عقب و 5 مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی بوک 2 می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای با استاندارد‌های 802.11 a/b/g/n/ac در باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتزی، VHT80 MIMO، دو پورت USB Type-C، اسلات microSD و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره نمود.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید