سخت‌افزار

تلفن همراه کوچک Palm Phone به‌صورت رسمی معرفی شد

تلفن همراه کوچک Palm Phone به‌صورت رسمی معرفی شد

اوایل سال جاری میلادی، خبر احیای برند Palm توسط کمپانی TCL با استفاده از عرضه تلفن همراه هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید در سطح شبکه اینترنت گسترش پیدا کرد. پس از آن تصویری از محصول مربوطه به بیرون درز پیدا کرد و سپس همه چیز به دست فراموشی سپرده شد، اما دستگاه فوق اکنون به‌صورت رسمی معرفی و طراحی و تولید آن جامه حقیقت به خود پوشیده است.

تلفن همراه هوشمند Palm به‌منظور جایگزین نمودن دستگاه فعلی مورد استفاده شما طراحی نشده و قرار نیست تا با قدرت‌های مطلقی همچون آیفون یا گلکسی نوت 9 به رقابت مستقیم بپردازد، بلکه هدف از توسعه آن کاهش میزان پرت شدن حواس در محیط‌های بیرون از منزل و تعطیلات آخر هفته می‌باشد.

تلفن همراه مذکور در حالت کلی محصول کوچکی است که می‌تواند به‌راحتی در کف دست یک انسان بالغ جای گرفته و تجربه کاملی از سیستم‌عامل آندروید را با خود به ارمغان آورد. نسخه 8.1 سیستم‌عامل آندروید (Oreo) و دسترسی کامل به‌تمامی محصولات فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی در افزایش انعطاف‌پذیر آن بسیار تأثیرگذار می‌باشند، اما فروش آن متأسفانه به‌صورت آزاد انجام نپذیرفته و در انحصار شرکت مخابراتی Verizon در کشور ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد (فروش دستگاه فوق همراه با بسته‌های خدماتی صورت می‌پذیرد). از آنجایی که فروش محصول Palm Phone به‌صورت جداگانه انجام نمی‌شود، لذا نمی‌تواند به‌عنوان جایگزینی مستقیم برای دستگاه اصلی شما محسوب شود.

تلفن همراه کوچک Palm Phone

از جمله مشخصات سخت‌افزاری تلفن همراه Palm می‌توان به پردازنده مرکزی Snapdragon 435، سه گیگابایت حافظه اصلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. صفحه نمایشگر 3.3 اینچی LCD محصول فوق در کاهش اندازه آن تا کف دست بسیار تأثیرگذار بوده و دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه، به‌علاوه گستره وسیعی از قابلیت‌های اتصالی در افزایش انعطاف‌پذیری آن بسیار مثمرالثمر واقع شده‌اند. قیمت نهایی تلفن همراه Palm برابر با 349.99 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید