سخت‌افزار

با صفحه‌کلید هوشمند کمپانی Brydge آزادی عمل تبلت آیپد پرو خود را افزایش دهید!

با صفحه‌کلید هوشمند کمپانی Brydge آزادی عمل تبلت آیپد پرو خود را افزایش دهید!

هنگامی‌که کمپانی اپل از تبلت‌های آیپد پرو جدید خود رونمایی کرد، صفحه‌کلید هوشمند و نوینی را نیز به همراه آن‌ها در معرض دید عموم قرار داد که در نحوه طراحی و قابلیت‌های پیش‌فرض تا حدود فراوانی مشابه با نسخه پیشین خود می‌باشد، با این تفاوت که امکان مشاهده تبلت در دو زاویه دیگر را نیز برای مصرف‌کنندگان امکان‌پذیر ساخته است. اگرچه صفحه‌‎کلید هوشمند و اول شخص کمپانی اپل درزمینهٔ سهولت در استفاده و پشتیبانی از فاکتورهای کاربردی محصولی ایده آل محسوب می‌شود، اما هنگامی‌که صحبت از آزادی عمل و زوایای دید مختلف به میان می‌آید، کمپانی Brydge حرف اول را می‌زند.

کمپانی نامبرده اخیراً به عرضه صفحه‌کلید تاشوی جدیدی برای تبلت‌های آیپد پروی کمپانی اپل مبادرت ورزیده است. همان‌طور که در تصویر فوق قابل مشاهده است، نحوه طراحی منحصر به فرد صفحه‌کلید معرفی شده به‌نوعی دستگاه تبلت را به ماهیتی مک‌بوک مانند مبدل می‌سازد که در نوع خود خلاقانه محسوب می‌شود. علاوه بر آن نحوه طراحی پیش‌فرض پوشش محصول امکان تنظیم زاویه و تغییر آن را نیز با آزادی عمل فراتری همراه ساخته است.

جزئیات موجود پیرامون صفحه‌کلیدهای هوشمند توسعه یافته در حال حاضر از گستردگی بالایی برخوردار نمی‌باشند، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا محصول جدید و تازه‌نفس کمپانی Brydge با استفاده از اتصال هوشمند موجود در قسمت پشتی آن به تبلت متصل شده و یا فرآیند برقراری ارتباط را با استفاده از فناوری بیسیم بلوتوث به انجام می‌رساند. استفاده از تکنولوژی‌های بیسیم به‌منظور جفت نمودن صفحه‌کلید با تبلت از عمومیت بیشتری برخوردار است، اما نیاز به تدارک عملیات شارژ دو پایانه به‌صورت متمایز از یکدیگر در کاهش انعطاف‌پذیری آن تأثیرگذار می‌باشد؛ در حالی که هنگام استفاده از اتصال هوشمند فیزیکی، صفحه‌کلید با استفاده از انرژی باتری تبلت مورد شارژ قرار می‌گیرد.

صفحه‌کلید هوشمند Brydge

هنوز اطلاعی در مورد قیمت صفحه‌کلید معرفی شده در دسترس نیست، اما محصول پیشین کمپانی مذکور از برچسبی بین 139.99 تا 149.99 دلار برخوردار بوده و لذا انتظار کاهش قیمت از مقادیر فوق کمی دور از ذهن محسوب می‌شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید