سخت‌افزار

کمپانی ErgoDox EZ صفحه‌کلید ErgoDox EZ Glow خود را معرفی کرد

ergodox-ez-glow-2

صفحه‌کلید ErgoDox EZ Shine از نظر بسیاری از منتقدان و همچنین مصرف‌کنندگان، با وجود گذشت مدت زمان تقریباً فراوانی از عرضه آن همچنان در زمره یکی از گیراترین محصولات تاکنون عرضه شده قرار داشته و به نظر کمپانی فعال در طراحی و تولید آن نیز این موضوع را به خوبی درک و در حال عرضه نسخه تازه نفس دیگری از آن می‌باشد.

کمپانی ErgoDox EZ امروز در جدیدترین اقدام خود از صفحه‌کلید از پیش سرهم شده ErgoDox EZ Glow پرده برداشت. طراحی محصول مذکور بر پایه سیاست “خودتان تغییرش دهید” تولید و امکان سفارشی‌سازی بسیار غنی صفحه‌کلید را با افزودن دیگر قابلیت‌هایی نظیر سیستم نورپردازی ویژه در قسمت زیرین کلیدهای فشاری و همچنین مدار چاپی دستگاه همچنان بهبود داده است. مطمئناً عرضه محصولی بدون برخورداری از سیستم نورپردازی گیرا در سال 2018 میلادی بسیار بعید به نظر می‌رسد، بنابراین صفحه‌کلید Glow نیز چراغ‌های RGB LED به همراه پشتیبانی از فناوری QMK به‌منظور فراهم آوردن اثرات ثابت و پویا را با خود برای مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به ارمغان آورده است. همان‌طور که در تصاویر قابل مشاهده است، تمامی کلیدهای صفحه‌کلید فوق با چراغ‌های LED روشن نشده و تنها تکمه‌های ویژه و نیازمند توجه بیشتر از المان‌های نورپردازی برخوردار می‌باشند. صفحه‌کلید منحصر به فرد ErgoDox EZ Glow هم‌اکنون قابل پیش خرید و با قیمتی معادل 229 دلار آماده عرضه به خریداران از ابتدای شروع نوامبر سال جاری می‌باشد.

صفحه‌کلید ErgoDox EZ Glow

محصولات ErgoDox EZ نه تنها در بخش شخصی‌سازی‌های نرم‌افزاری، بلکه سفارشی‌سازی‌های سخت‌افزاری نیز از قابلیت‌ها و امکانات بسیار ویژه‌ای پشتیبانی کرده و این مهم یکی از نکات قوت سخت‌افزارهای کمپانی مذکور در مقایسه با دیگر محصولات هم‌رده رقیب محسوب می‌شود.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید