سخت‌افزار

پاتریوت اس‌اس‌دی‌های سری P200 با رابط SATA را عرضه می‌کند

پاتریوت اس‌اس‌دی‌های سری P200 با رابط SATA را عرضه می‌کند

کمپانی پاتریوت در صنعت حافظه‌های عملکرد بالا، اس‌اس‌دی، لوازم جانبی گیمینگ و راهکارهای ذخیره‌سازی مبتنی بر حافظه‌های فلش یکی از نام‌های کاملا شناخته شده محسوب می‌شود. این تولیدکننده از اس‌اس‌دی‌های جدید خود در سری P200 رونمایی کرد. این ذخیره‌سازهای اینترنال 2.5 اینچی از رابط اتصال SATA III 6Gbps بهره برده و در تولید آنها از با کیفیت‌ترین حافظه‌های NAND و اجزای دیگر استفاده شده که همگی تحت فرآیند کنترل کیفیت بسیار سخت‌گیرانه انتخاب شده‌اند.

پاتریوت با استفاده از این سطح نظارت دقیق و پیشرفته ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر، سرعت خواندن و نوشتن بیشتر و قابلیت دوام بالاتری را در ذخیره‌سازهای خود ارایه می‌دهد. اس‌اس‌دی‌های سری P200 در ظرفیت‌های مختلفی تا حداکثر 2 ترابایت عرضه می‌شوند. پاتریوت در این اس‌اس‌دی‌ها از کنترلر سری SMI 2258XT استفاده کرده و این درایوها سرعت خواندن و نوشتن تا حداکثر 530 و 460 مگابایت بر ثانیه‌ای را ارایه می‌دهند که به بهبود عملکرد کلی سیستم شما کمک خواهد نمود.

به لطف بدنه‌ای جمع‌وجور، طراحی مناسب و ضخامت 7 میلی‌متری، اس‌اس‌دی‌های سری P200 پاتریوت به راحتی در هر کیس کامپیوتری جای گرفته و باتوجه به فضای کمی که بر روی مادربرد اشغال می‌کند کاربر می‌تواند از مزایای جریان هوا و همچنین مدیریت کابل بهتر بهره ببرد. درایوهای سری پی200 نه تنها ظرفیت ذخیره‌سازی بالا به همراه عملکرد سریع را ارایه می‌دهند بلکه یک دستگاه هوشمند نیز محسوب می‌شوند.

کاربرانی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از حالت استندبای دیگر منتظر بوت شدن سیستم عامل نمانند. البته این کار اگرچه در زمان صرفه‌جویی می‌کند اما مصرف باتری را نیز تا حدی افزایش خواهد داد. اس‌اس‌دی‌های جدید Patriot در مواقعی که از آنها استفاده نمی‌کنید و شارژ باتری لپ‌تاپ نیز در حالت حداقل قرار دارد به‌صورت خودکار انرژی مصرفی را به پایین‌ترین حد ممکن کاهش می‌دهد. این درایوها از یک حسگر دماسنج داخلی به منظور سنجش دما و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد بهره می‌برند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید