سخت‌افزار

پاتریوت از درایو وضعیت جامد Viper VPN100 خود رونمایی کرد

Viper VPN100

برند VIPER Gaming که یکی از زیرمجموعه‌های پاتریوت محسوب می‌شود به تازگی از درایو وضعیت جامد PCIe M.2 خود تحت عنوان Viper VPN100 رونمایی کرد. این درایو در ظرفیت‌های مختلف تا حداکثر 2 ترابایت عرضه خواهد شد. درایو جدید از جدیدترین کنترلر Phison E12 PCIe Gen 3 x 4 NVMe بهره برده و سرعت‌های خواندن و نوشتن متوالی بسیار سریعی را ارائه می‌دهد.

در طراحی این درایو وضعیت جامد از محافظ‌ حرارتی آلومینیومی با شش لایه مجزا استفاده شده تا بیشترین میزان دفع حرارت ممکن در شرایط کاری پرفشار حاصل شود. همانطور که می‌دانید برای اینکه حداکثر پتانسیل را از یک سیستم گیمینگ دریافت کنید باید از یک پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند در آن استفاده نمایید اما بازی‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند نیازمندی‌های ویژه‌ای در زمینه فضای ذخیره‌سازی دارند. بنابراین هر چه فضای ذخیره‌سازی سیستم شما سرعت بالاتری داشته باشد مسلما تجربه روان‌تر و لذت‌بخش‌تری از گیم‌پلی خواهید داشت.

Viper VPN100 ترکیبی فوق‌العاده از عمکلرد، سرعت خواندن و نوشتن بسیار سریع و همچنین توانمندی بالا در زمینه چندپردازشی را ارائه می‌دهد. این سرعت بالا به گیمرها اجازه می‌دهد تا با سرعت به مراتب بالاتری بازی‌ها را اجرا نموده و به طور کلی کارایی و پاسخگویی بالاتری را در سیستم خود تجربه نمایند.

Viper VPN100

درایو وضعیت جامد Viper VPN100 پاتریوت تقریبا 5 بار سریعتر از درایوهای SSD از نوع ساتا می‌باشد و برای گیمرهای حرفه‌ای، کاربران علاقه‌مند جدی، تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و همچنین افرادی که با ویرایش فایل‌های ویدیویی بسیار با کیفیت سر و کار دارند یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

این درایو در مدل 1 ترابایتی خود سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب 3450 و 3000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. علاوه بر این نرخ پردازش عملیات ورودی/خروجی برای خواندن و نوشتن تصادفی حداکثر 600K (برای مدل 1 ترابایتی) می‌باشد که بسیار عالی به حساب می‌آید.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید