سخت‌افزار

پاتریوت اس‌اس‌دی‌های جدید P300 M.2 را عرضه می‌کند

پاتریوت اس‌اس‌دی‌های جدید P300 M.2 را عرضه می‌کند

کمپانی پاتریوت یکی از نام‌های سرشناس در زمینه تولید انواع حافظه، اس‌اس‌دی و تجهیزات جانبی گیمینگ رده بالا است. به تازگی این تولیدکننده سری جدید اس‌اس‌دی‌های P300 M.2 خود را معرفی کرد و طبق اعلام رسمی پاتریوت، این حافظه‌های مبتنی بر پروتکل NVMe M.2 با ظرفیت‌های 256 گیگابایت الی 1 ترابایتی به بازار عرضه خواهند شد.

پی300 از نسل جدید کنترلر PCIe Gen3 x4 NVMe و اجزای سخت‌افزاری رده بالا برخوردار بوده و قادر است سرعت‌های تبادل اطلاعات تقریبا 25 درصد بالاتری را نسبت به راهکارهای PCIe 3 x2 رایج بازار ارائه دهد. اما P300 به لطف قیمت مناسبش برای کاربرانی که به دنبال یک حافظه ذخیره‌سازی سریع هستند یک گزینه مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

این اس‌اس‌دی از طراحی تک سو M.2 بهره می‌برد تا به خوبی در باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌هایی با فرم فاکتور کوچک قرار بگیرند. کنترلر نسل جدید و بدون نیاز به رم در پی300 باعث شده تا هزینه‌های تولید نسبت به اس‌اس‌دی‌های رایج کاهش یافته و در عین حال عملکرد و کیفیت آن را کاهش نداده است. P300 پاتریوت برای تمام گیمرهایی که بودجه محدودی دارند اما به دنبال یک SSD با کیفیت و سریع هستند گزینه‌ای عالی بوده و کیفیت و عملکرد را به صورت توأم ارائه می‌دهد.

پایداری و قابلیت اطمینان دو مورد از مهمترین پارامترهایی هستند که در زمینه ذخیره‌سازهای اطلاعات مطرح می‌شوند. فرمویر پیشرفته پی300 قادر است به خوبی از اطلاعات کاربر محافظت نموده و به لطف الگوریتم LDPC ECC یکنواختی اطلاعات حفظ شده و از خرابی آنها جلوگیری به عمل می‌آید. این اس‌اس‌دی از حالت‌های ذخیره انرژی APST، ASPM و L1.2 پشتیبانی نموده و به همین دلیل شارژدهی باتری لپ‌تاپ‌ها به حداکثر ممکن خواهد رسید.

اگر قصد فروش لپ‌تاپ یا اس‌اس‌دی را داشته باشید یک قابلیت برای پاکسازی تمامی اطلاعات و بازگردانی تنظیمات کارخانه وجود دارد. همچنین قابلیت بهینه‌سازی نوشتن و پاک کردن سیکل‌ها در هر سلول در این اس‌اس‌دی باعث افزایش طول عمر درایو می‌شود. پاتریوت این ذخیره‌ساز را با 3 سال گارانتی به بازار عرضه می‌کند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *