سخت‌افزار

کریتیو پرچمدار جدیدش Sound BlasterX G6 را معرفی کرد

Sound BlasterX G6

کمپانی کریتیو کارت صدای اکسترنال حرفه‌ای خود را تحت عنوان Sound BlasterX G6 معرفی کرد. این کارت صدا در واقع پرچمداری جدید در خانواده محصولات BlasterX G محسوب می‌شود. کریتیو در این رده از محصولاتش آمپلی‌فایرهای گیمینگ و کارت‌های صدا با رابط اتصال USB را ارائه می‌کند.

ساند بلسترایکس جی6 جانشینی مناسب برای مدل Sound Blaster G5 به حساب می‌آید که از نظر مشخصات بهبودهای محسوسی در آن مشاهده می‌شود. G6 یک دک رزولوشن بالای گیمینگ و کارت صدای USB با قابلیت پخش فایل‌های PCM با کیفیت 32-bit/384kHz و DoP می‌باشد که اجزا و قطعات رده بالا و تخصصی استفاده شده در طراحی و ساخت آن باعث می‌شود کاربر سطح جدیدی از جلوه‌های صوتی را نسبت به صدای پیش‌فرض کنسول‌های بازی مدرن و کامپیوترهای دسکتاپ، تجربه نماید.

طراحی انحصاری و بسیار عالی Xamp برای تقویت هر کانال هدفون به صورت مجزا باعث شده تا شفافیت و فراگیر بودن صدا در سطح جدیدی ارائه شود. آمپدانس خروجی بسیار پایین 1 اهم این امکان را به کارت صدا و آمپلی فایر هدفون می‌دهد تا به راحتی از ایرفون‌های بسیار حساس 16 اهمی تا هدفون‌های استودیویی و کاملا حرفه‌ای با امپدانس 600 اهم را درایو کند.

Sound BlasterX G6Sound BlasterX G6Sound BlasterX G6

کارت صدای Sound BlasterX G6 از قابلیت‌های رمزگشایی Dolby Digital به صورت 7.1 کانال مجازی، کنترلر ولوم مجزا و بهبود دهنده‌های صوتی انحصاری کریتیو نیز بهره می‌برد. کاربر می‌تواند با استفاده از یک کابل USB به راحتی این کارت صدا و آمپلی فایر را به کنسول بازی نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان ایکس، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر شخصی خود متصل نموده و از صدایی فراگیر، شفاف و بسیار دقیق لذت ببرد.

محدوده پویا بسیار وسیع 130 دسی‌بلی به همراه فناوری پیشرفته رمزگشایی و پخش فایل‌های با کیفیت بسیار بالا، باعث می‌شود تا کاربر صدای موسیقی، جلوه‌های صوتی و موارد دیگر را با کمترین اعوجاج و بالاترین میزان جزییات و شفافیت بشنود.

هنوز قیمت این کارت صدای حرفه‌ای به طور رسمی مشخص نشده اما انتظار می‌رود بزودی با قیمتی حدودا 160 دلاری در وب‌سایت کریتیو دات کام برای فروش قرار بگیرد.

منبع: guru3d

دیدگاهتان را بنویسید