سخت‌افزار

کمپانی G-SKILL کیت‌های حافظه جدید خود در ظرفیت 64 گیگابایت را معرفی کرد

کمپانی G-SKILL کیت‌های حافظه جدید خود در ظرفیت 64 گیگابایت را معرفی کرد

کمپانی G-SKILL پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه حافظه‌های اصلی و تجهیزات جانبی گیمینگ مفتخر است تا سری محصولات Trident Z Royal خود را با معرفی دو محصول جدید و منحصر به فرد با برخورداری از ظرفیت ذخیره‌سازی و فرکانس بالا با گسترش فراتری همراه سازد.

محصولات جدید و تازه‌نفس کمپانی G-SKILL در قالب دو کیت در ظرفیت‌های 32 گیگابایت (4×8) و 64 گیگابایت (8×8) با پشتیبانی از مقادیر تایمینگ CL16-18-18-38 و CL19-19-19-39 طراحی و روانه بازار می‌شوند. فرکانس‌های پیش‌فرض در نظر گرفته شده برای ماژول‌های حافظه فوق برابر با 4000 و 4300 مگاهرتز (به ترتیب) بوده و کیت دوم اگرچه از فرکانس فراتری برخوردار است، اما مقادیر تایمینگ آن نیز با افزایش بیشتری همراه شده است. تمامی حافظه‌های اصلی قرار گرفته در بسته‌بندی محصولات بر پایه تراشه‌های B-die کمپانی سامسونگ طراحی شده و کارایی بالایی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده‌اند.

کیت حافظه DDR4-4300 CL-19-19-19-39 64 GB کمپانی G-SKILL به‌عنوان محصولی منحصر به فرد و قدرتمند جهت استفاده در حوزه‌های نیازمند گنجایش عظیم و سرعت بالا معرفی شده‌اند. عملکرد ماژول‌های حافظه اصلی مذکور توسط آخرین نسل از مادربرد ROG Rampage VI Extreme Encore کمپانی ایسوس، به همراه پردازنده Core i9-9820X اینتل تضمین شده و در اسکرین‌شات‌های زیر قابل مشاهده می‌باشد. کیت فوق راهکاری مناسب و مطلوب جهت پیکربندی سیستمی قدرتمند برای پاسخ‌گویی به سربارهای پردازشی تولید محتوا از جمله رندر سه‌بعدی و ویرایش چندرسانه‌ای به شمار می‌رود.

علاوه بر حافظه مذکور، کیت دیگری با تأخیر کمتر و برخورداری از مقادیر تایمینگ CL-16-18-38 نیز در اسلایدهای منتشره قابل مشاهده می‌باشد. این کیت از ظرفیتی یکسان برخوردار بوده و در پیکربندی مشابه و متشکل از مادربرد ROG Rampage VI Extreme Encore و پردازنده Core i9-9820X تائید شده است. کیت حافظه اصلی مورد بحث در شرایط اشاره شده پهنای باند 101 گیگابایت بر ثانیه در خوانش اطلاعات و در حالت چهار کانال را از خود به نمایش گذاشته است.

کیت‌های حافظه 32 و 64 گیگابایتی معرفی شده توسط کمپانی G-SKILL از جدیدترین پروفایل‌های XMP 2.0 پشتیبانی کرده و در یک چهارم انتهای سال 2019 میلادی روانه بازار می‌شوند.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید