سخت‌افزار

Deepcool از کیس ساده خود تحت عنوان Matrexx 70 رونمایی کرد

Deepcool از کیس ساده خود تحت عنوان Matrexx 70 رونمایی کرد

کمپانی Deepcool یکی از تولیدکنندگان پیشتاز و شناخته شده در بازار کیس‌های کامپیوتر و انواع راهکار‌های خنک‌کننده تجهیزات کامپیوتر محسوب می‌شود که بیشتر از 20 سال تجربه دارد. این تولیدکننده از کیس جدید خود تحت عنوان MATREXX 70 رونمایی کرد. دیپ‌کول در طراحی این کیس سادگی و انعطاف‌پذیری بالا را مورد توجه قرار داده و بدین ترتیب کاربرانی که به سبک DIY علاقه‌مند هستند می‌توانند با این کیس Mid Tower سیستم مدنظر خود را طراحی کنند.

این کیس جدید از مادربردهایی با فرم فاکتور حداکثر E-ATX پشتیبانی نموده و بخش پایینی آن به شاسی اصلی کیس متصل می‌باشد. بخش بالایی نیز با ضامن‌های فنری به کیس متصل شده و پنل جلویی MATREXX 70 نیز قابلیت جداسازی را به سادگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با فشردن دکمه OPEN، پنل جلویی آزاد شده و می‌توانید آن را در زاویه 5 درجه قرار داده و در صورت تمایل آن را به‌طور کامل از کیس جدا کنید.

پنل کناری نیز با دو پیچ در جای خود نگه داشته شده تا فرآیند نصب کاملا آسان شود. علاوه بر این، طراحی این بخش به تحمل فشار بیشتر توسط پنل شیشه‌ای کمک نموده و احتمال شکستن آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. محفظه نگهدارنده رادیاتور مراحل نصب کولرهای مبتنی بر مایع و همچنین تعویض رادیاتورها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بدین ترتیب کاربر به راحتی و با صرف کمترین زمان می‌تواند رادیاتورها و فن‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف محفظه کیس Matrexx 70  نصب کند.

ورودی‌های هوا در بخش جلویی و زیرین به همراه خروجی‌های در نظر گرفته شده در بخش بالا و پشتی به این کیس اجازه می‌دهند تا جریان هوا را به شکل مورد نظر شما تهویه کند. ورودی هوای 15 میلی‌متری بخش جلویی نیز وارد شدن حجم مناسبی از هوا را تضمین می‌کند. دیپ‌کول کیس Matrexx 70 را در حال حاضر با قیمت 70 دلاری عرضه کرده است.

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید