سخت‌افزار

Corsair از ماژول‌های رم 32 گیگابایتی Vengeance LPX رونمایی کرد

Corsair از ماژول‌های رم 32 گیگابایتی Vengeance LPX رونمایی کرد

کمپانی CORSAIR یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت لوازم جانبی گیمینگ و قطعات سخت‌افزاری حرفه‌ای محسوب می‌شود. این تولیدکننده امروز از ماژول‌های 32 گیگابایتی جدید خود در سری VENGEANCE LPX رونمایی کرد. این ماژول‌های رم DDR4 به کاربران امکان ارتقا حافظه رم سیستم خود هم از نظر ظرفیت و هم عملکرد را می‌دهد.

این نخستین باری است که یک ماژول رم حرفه‌ای DDR4 را با ظرفیت 32 گیگابایتی شاهد هستیم. این ماژول‌ها از طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی بهره برده و انتظاراتی که کاربران از نام سری VENGEANCE LPX دارند را برآورده می‌کنند. کورسیر این ماژول‌های رم را به منظور حداکثر سازگاری بر روی مادربردهای مختلف سازگار با استاندارد DDR4 مورد آزمایش قرار داده است.

ماژول‌های رم جدید کورسیر از توانمندی خوبی در بخش اورکلاکینگ برخوردار بوده و به لطف دفع کننده‌های حرارت از جنس آلومینیوم خالص شاهد پایداری و عملکرد بسیار عالی این ماژول‌ها هستیم. کورسیر حافظه‌های رم جدیدش را در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌کند تا به راحتی بتوانید آنها را با سایر اجزای سیستم و کیس خود ست کنید.

ماژول‌های رم 32 گیگابایتی Vengeance LPX با فرکانس‌های مختلفی از 2400 تا حداکثر 2666 مگاهرتزی و در کیت‌هایی شامل 1، 2، 4 و 8 ماژول و یا کیت‌های شامل 1 یا 2 ماژول با فرکانس بالاتر 3000 مگاهرتزی عرضه خواهند شد. بدین ترتیب کاربرانی که از مادربردهای حرفه‌ای با 4 یا 8 اسلات رم بهره می‌برند می‌توانند مجموعا به 128 یا 256 گیگابایت حافظه رم پرسرعت دسترسی داشته باشند.

کورسیر همچنین ماژول رم TUF Gaming VENGEANCE RGB PRO DDR4 خود را نیز به صورت کیت‌های 16 گیگابایتی شامل 2 ماژول 8 گیگابایتی معرفی کرد. علاوه بر این تمامی ماژول‌های سری RGB کورسیر به طور کامل با نرم‌افزار Aura Sync RGB که به همراه مادربردهای ایسوس ارایه می‌شود سازگاری دارند.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید