سخت‌افزار

GeIL ماژول‌های رم EVO X II و EVO X II ROG را عرضه کرد

GeIL ماژول‌های رم EVO X II و EVO X II ROG را عرضه کرد

کمپانی GeIL امروز از عرضه دو ماژول رم گیمینگ EVO X II و EVO X II ROG با قابلیت نورپردازی RGB خبر داد. ماژول‌های رم گیمینگ جدید کمپانی ژل از نورپردازی RGB بدون نیاز به اتصال کابل بهره برده و بدین ترتیب کاربران به خصوص افرادی که به ماد کردن کیس‌ علاقه‌مندند می‌توانند بدون دردسرهای مدیریت کابل‌ برق، از نورپردازی این ماژول‌ها لذت ببرند.

کمپانی GeIL در تولید این ماژول‌های رم از بهترین و باکیفیت‌ترین اجزای الکترونیکی استفاده کرده و کاربران علاقه‌مند به اورکلاک می‌توانند از توانمندی‌های بالای آنها در این بخش بهره ببرند. این ماژول‌های رم گیمینگ به طور کامل با پلتفرم‌های اینتل و نسل سوم پردازنده‌های AMD Ryzen سازگاری داشته و برای کنترل قابلیت‌های نورپردازی آنها نیز می‌توانید از نرم‌افزار ASUS AURA که در اکثر مادربردهای سری ROG کمپانی ایسوس ارایه می‌شود استفاده کنید.

ماژول‌های رم سری EVO X DDR4 یکی از نخستین ماژول‌های RGB DDR4 جهان محسوب می‌شوند که نزد گیمرها و کاربران علاقه‌مند کامپیوترهای شخصی محبوبیت ویژه‌ای دارند. ماژول‌های رم گیمینگ EVO X II و EVO X II ROG از نورپردازی بسیار جذابی برخوردار بوده و کمپانی ژل به‌طور ماهرانه‌ای از رنگ‌های مشکی و سفید در آنها استفاده کرده است. بدنه‌ و هیت‌سینک‌هایی از جنس آلومینیوم با کیفیت نه تنها دفع بهتر گرما و پایداری بیشتر را منجر می‌شوند بلکه زیبایی و دوام خاصی را نیز به این ماژول‌ها داده‌اند.

این ماژول‌ها به‌صورت خودکار با کارت‌های گرافیک سری ROG ایسوس و سایر قطعاتی که از قابلیت نورپردازی RGB بهره می‌برند همگام شده و می‌توانند جلوه‌های نوری جذابی را به نمایش بگذارند. ژل ماژول‌های رم گیمینگ EVO X II و EVO X II ROG را با گارانتی مادام‌العمر محدود و در فرکانس‌های مختلفی از 2400 تا حداکثر 4133 مگاهرتزی عرضه می‌کند. این ماژول‌ها به خوبی با مادربردهای مبتنی بر چیپست X570 و پردازنده‌های رایزن نسل سوم نیز سازگاری دارد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید