سخت‌افزار

Team Group دو درایو CARDEA II M.2 و PD400 را عرضه کرد

Team Group دو درایو CARDEA II M.2 و PD400 را عرضه کرد

کمپانی Team Group امروز دو درایو ذخیره‌سازی اس اس دی خود را با ویژگی‌های متفاوت به ازار عرضه کرد. اس اس دی جدید CARDEA II M.2 که تحت برند گیمینگ T-FORCE عرضه می‌شود از ویژگی‌هایی مانند رابط اتصال پرسرعت PCIe نسل سوم از نوع X4 بهره برده و طراحی حفره‌دار آن به صورت حرفه‌ای باعث دفع هر چه بهتر گرمای ایجاد شده هنگام اجرای بازی‌های جدید می‌شود.

محصول دیگر، اس اس دی قابل حمل جدید کورسیر تحت عنوان PD400 است که از رابط اتصال USB 3.1 نسل اول برخوردار بوده و علیرغم وزن کم خود ویژگی‌های مهمی مانند مقاومت در برابر فشار، شوک و آب را نیز ارائه می‌دهد. این دو درایو اس اس دی اینترنال و اکسترنال علاوه بر طراحی جذاب، عملکرد بسیار خوبی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهند.

اس اس دی جدید سری CARDEA کوسیر تحت عنوان CARDEA II از شیارها و حفره‌های مخصوص گیمینگ به منظور دفع حرارت بهره برده و کورسیر برای کسب اطمینان از بالاترین سطح عملکردی آنها را طی تست‌های سخت‌گیرانه و پرفشار مورد آزمایش قرار می‌دهد. به لطف طراحی منحصر به فرد این اس اس دی، می‌توان انتظار داشت در فضای بسته دمای کاری درایو حدود 10 درجه و در فضای باز نیز حدودا 30 درجه کاهش پیدا کند.

اگر از یک ماژول خنک‌کننده دیگر استفاده کنید می‌توان این عملکرد دمایی را تا 15 درصد دیگر نیز افزایش داد. CARDEA II از رابط اتصال PCIe نسل سوم بهره برده و همچنین از جدیدترین پروتکل NVMe 1.3 نیز پشتیبانی می‌کند.

درایو اکسترنال PD400 کورسیر نیز با ابعادی تقریبا به اندازه کف دست شما قابلیت‌های خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. وزن سبک 60 گرمی، استحکام و مقاومت بالا، رابط اتصال پرسرعت USB 3.1 نسل او و عملکرد بسیار خوب در زمینه خواندن و نوشتن از جمله این ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید