موبایل

تصویر جدیدی از گوگل Pixel 3 XL این بار در رنگ مشکی لو رفت

Pixel 3 XL

با این وضعیتی که تقریبا هر روز تصاویر و اطلاعات مختلفی از گوشی هوشمند Pixel 3 XL در فضای اینترنت فاش می‌شود، امیدواریم گوگل محصول جدید و غافلگیرکننده‌ دیگری را برای معرفی در رویداد Made By Google تدارک دیده باشد!

اگر گوگل ویژگی‌ نوآورانه و عجیب و غریبی را در نسخه نهایی گوگل پیکسل 3 یا پیکسل 3 ایکس‌ال بکار نگیرد، تقریبا می‌توانیم بگوییم که هر آنچه لازم است را در خصوص این دو گوشی هوشمند می‌دانیم. اما به تازگی تصاویر جدیدی نیز از این گوشی هوشمند منتشر شده که می‌توان نمایی دیگر از نسخه بزرگتر Pixel 3 XL را در آنها مشاهده کرد.

نکته‌ای که در این تصاویر باید به آن اشاره کرد حضور ناچ بزرگی است که در بالای صفحه نمایش قرار دارد. دو عدد از تصاویر بزرگترین نگرانی ما در خصوص پیکسل 3 ایکس‌ال را متاسفانه تایید می‌کنند؛ نوار پایینی نسبتا بزرگ و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش که به طور محسوس به چشم می‌آیند. همچنین در ناچ بالایی صفحه نمایش می‌توان دو دوربین جلویی گوشی را دید.

Pixel 3 XLاز آنجایی که تنها چند روز تا رویداد گوگل برای معرفی Pixel 3 XL فاصله داریم، به نظر می‌رسد ظاهر نهایی این گوشی هوشمند تا حد زیادی مشابه همین تصاویر فاش شده خواهد بود. براساس گزارش‌های منتشر شده پرچمدار جدید گوگل باید در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه شده و در طراحی آن دو رنگ متفاوت به کار گرفته می‌شود.

ناچ بالایی Pixel 3 XL طبق انتظار باید از سنسورهایی برای تشخیص سه بعدی چهره نیز برخوردار باشد. همان‌طور که در شایعات قبلی مشخص شده بود، گوگل با بکارگیری یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسلی از این نظر سنگ تمام گذاشته است.

این پرچمدار اندرویدی از یک چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. همچنین باتری بکار رفته در این گوشی نیز یک نمونه 3430 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید