موبایل

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند گوگل Pixel 3 منتشر شد

Pixel 3

معمولا گوگل عادت دارد دو گوشی هوشمند از سری پیکسل را به صورت همزمان عرضه کند. این موضوع در سال جاری و برای دو مدل Pixel 3 و Pixel 3 XL نیز کاملا صادق می‌باشد. البته با این تفاوت که مدل پیکسل 3 ایکس‌لارج تا به امروز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

براساس تصاویر منتشر شده توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit، می‌توان طراحی کلی گوشی هوشمند پیکسل 3 را مشاهده کرد. یکی از اولین نکاتی که در خصوص Pixel 3 متوجه خواهید شد صفحه نمایش آن است. ظاهرا گوگل در طراحی جدید حاشیه اطراف صفحه نمایش را نسبت به مدل پیکسل 2 تا حد زیادی کاهش داده و این صفحه نمایش جدید اکنون از نسبت تصویر 18:9 برخوردار می‌باشد.

Pixel 3Pixel 3

همچنین بنظر می‌رسد مدل پیکسل 3 برخلاف نسخه ایکس‌لارج از ناچ یا بریدگی بالای صفحه نمایش بهره نمی‌برد. حاشیه اطراف صفحه نمایش نیز نسبت به گوشی‌های دیگری که از صفحه نمایش بدون ناچ و با نسبت تصویر 18:9 برخوردارند، چندان باریک محسوب نمی‌شود.

نمایشگر پرچمدار جدید گوگل از قطر 5.5 اینچی و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. Pixel 3 مانند مدل قبلی از بلندگوهای استریو در قسمت جلویی و همچنین دو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

Pixel 3Pixel 3Pixel 3

در قسمت پشتی گوشی نیز می‌توان تفاوت‌هایی را مشاهده نمود. در طراحی این بخش از دو رنگ متفاوت استفاده شده و سطح پنل پشتی با شیشه‌ پوشانده شده است. یک دوربین و سنسور اثرانگشت نیز در این قسمت دیده می‌شود که در مدل پیکسل 3 ایکس‌لارج نیز شرایط به همین صورت می‌باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده پیکسل 3 گوگل از پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. باتری 2915 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی گوشی را برعهده خواهد داشت. پنل تمام شیشه‌ای پشت گوشی احتمال وجود قابلیت شارژ بی‌سیم سریع را بسیار بالا برده است.

انتظار می‌رود گوگل Pixel 3 و برادر بزرگترش در ماه اکتبر سال جاری به طور رسمی رونمایی شوند.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید