موبایل

کمپانی Energizer 26 گوشی جدید را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند!

Energizer

Energizer را بسیاری از ما به عنوان یک کمپانی تولیدکننده انواع و اقسام باتری‌های با کیفیت می‌شناسیم، اما ظاهرا تولید گوشی‌های هوشمند را نیز باید به لیست محصولات این تولیدکننده اضافه نماییم! این کمپانی در تلاش است تا با تمام قدرتش در رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 که اواخر ماه جاری در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، حضور پیدا کند.

ظاهرا Energizer قصد دارد 26 مدل گوشی هوشمند را در این رویداد معرفی کند که بدون شک یک رقم قابل توجه و به نوعی حتی عجیب محسوب می‌گردد. در این بین حتی برخی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار این کمپانی به ویژگی‌های سطح بالایی مانند دوربین‌های کشویی و جهنده و یا باتری بسیار بزرگ 18000 میلی‌آمپرساعتی مجهز هستند. جالب اینکه ظرفیت مذکور حتی از بسیاری پاور بانک‌ها نیز بالاتر به حساب می‌آید!

این 26 مدل در چهار سری از گوشی‌های هوشمند این کمپانی تحت عنوان Power Max، Ultimate، Energy و Hardcase عرضه خواهند شد. دو سری Energy و Hardcase محصولات ارزان قیمت با ویژگی‌هایی ابتدایی را در خود جای خواهند داد و در نتیجه تعدادی زیادی از این 26 مدل در دو سری مذکور قرار می‌گیرند.

اما این کمپانی در دو سری Power Max و Ultimate گوشی‌های هوشمندی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص را عرضه می‌کند و چندین مدل از این 26 مدل در بین این دو سری تقسیم خواهند شد. متاسفانه هنوز جزییات فنی در مورد هیچ کدام از این گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار ندارد اما گفته شده حداقل دو مدل از بین این 26 گوشی هوشمند جدید به دوربین‌های سلفی جهنده و همچنین یکی از مدل‌ها نیز به باتری 18000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهند بود.

توجه داشته باشید که Energizer در واقع خودش این گوشی‌های هوشمند را تولید نمی‌کند. کمپانی فرانسوی Avenir Telecom مسئولیت تولید این 26 محصول را جدید را برعهده خواهد داشت.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید