موبایل

گوشی HTC U13 ممکن است سال آینده عرضه نشود

گوشی

تقریبا هر ساله کمپانی اچ‌تی‌سی یک گوشی هوشمند پرچمدار را روانه بازار می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید این تولیدکننده تایوانی مدتی پیش گوشی +HTC U12 را عرضه کرده بود. با این حال برخلاف کمپانی‌هایی مانند سامسونگ یا اپل، HTC چندین بار سری‌هایی که گوشی‌های هوشمند این کمپانی در آنها عرضه می‌شدند را تغییر داده است. برای مثال براساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد در سال میلادی آینده این شرکت سری HTC U خود را به پایان خواهد رساند.

براساس گزارشی تازه از وب‌سایت فندروید، ظاهرا گوشی هوشمند HTC U13 در سال 2019 عرضه نشده و باتوجه به اینکه سری U به پایان راه خود رسیده، احتمالا اچ‌تی‌سی قصد دارد از عرضه این گوشی صرفنظر نماید. اما به گفته منابعی که این شایعه را مطرح نموده‌اند، اچ‌تی‌سی در حال تدارک دیدن یک محصول دیگر است که هنوز مشخص نیست دقیقا با چه دستگاهی روبه‌رو هستیم اما این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند جدید HTC یک محصول میان‌رده خواهد بود.

همانطور که می‌دانید کمپانی اچ‌تی‌سی طی چند سال اخیر عملکرد درخشانی نداشته و محصول برجسته‌ای را از سوی آنها ندیده‌ایم. این در حالیست که این تولیدکننده تایوانی زمانی به عنوان یکی اصلی‌ترین برندهای فعال در دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آمد. اما این روزها دیگر اچ‌تی‌سی محبوب جایگاه خود را در بازار از دست داده و رقبای قدرتمند چینی مانند هواوی، شیائومی، اوپو و وان‌پلاس در میان انبوهی دیگر در تلاشند تا از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و سهم خود از بازار را تا جایی که می‌توانند افزایش دهند.

البته حتی غول‌های فناوری مانند اپل و سامسونگ نیز در این بازار متلاطم و پر تب و تاب احساس امنیت کامل ندارند، در واقع هواوی موفق شده اپل را کنار زده و خود را به عنوان دومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان معرفی نماید. براساس گفته‌های مدیران ارشد این کمپانی چینی موفق، آنها قصد دارند حتی جایگاه سامسونگ را نیز تصاحب نمایند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید