موبایل

اچ‌تی‌سی سال آینده بر روی گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده تمرکز می‌کند

اچ‌تی‌سی

کمپانی اچ‌تی‌سی بدون شک در طول چند سال گذشته شرایط مناسبی را تجربه نکرده است. اگرچه گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط این کمپانی تایوانی بارها توسط وب‌سایت‌ها و مجلات معتبر امتیازات خوبی را در نقد و بررسی بدست آورده‌اند اما ظاهرا ضعف‌های اچ‌تی‌سی در زمینه فروش باعث شد تا نه تنها سود مناسبی را تجربه نکند بلکه ضررهای قابل توجهی نیز داشته باشد.

اما نکته جالب در خصوص این کمپانی تسلیم نشدن است؛ دارن چن، ریاست شعبه تایوان اچ‌تی‌سی اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد با تمرکز بر روی گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده، حجم فروش خود را در سال میلادی آینده تا حد محسوسی افزایش دهد.

به گفته چن، اچ‌تی‌سی به دنبال بهبود وضعیت فروش گوشی‌های هوشمندش در نیمه نخست سال 2019 خواهد بود و براساس سیاست جدید مسئولیت انجام این وظیفه مهم و سرنوشت‌ساز بر عهده گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده می‌باشد. ایده کلی این است که اچ‌تی‌سی سهم خود از بازار را افزایش داده و در نتیجه به سود بیشتری دست پیدا کند.

وی در جریان رویداد معرفی یک محصول در روز جاری اعلام کرد که اچ‌تی‌سی قصد دارد مدل‌های بیشتری از سری پرچمدار +U12 را در سال آینده روانه بازار کند. این کار به احتمال زیاد برای افزایش طول عمر این سری جدید انجام می‌گیرد. چن همچنین اشاره کرد که وضعیت فروش نسخه 128 گیگابایتی U12 Life از زمان عرضه آن، یعنی ماه نوامبر روند بسیار خوبی را نشان داده است.

کمپانی HTC همچنین نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری بلاک‌چین یعنی Exodus را نیز در ماه میلادی جاری معرفی کرد و به گفته چن اولین سری از موجودی این گوشی به طور کامل به فروش رسیده است. اچ‌تی‌سی در حال تبیین استراتژی و مدل کسب و کار جدیدی است که در آن گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری بلاک‌چین به شکل بهتری تبلیغ شده و به فروش برسند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید