موبایل

گوشی Nokia X71 با دوربین 48 مگاپیکسلی عرضه شد

Nokia X71

کمپانی HMD Global که گوشی‌های هوشمندش را تحت برند نوکیا روانه بازار می‌کند امروز محصول جدید خود را عرضه کرد. همان طور که می‌دانید در سال 2019 ترندهای داغ در دنیای گوشی‌های هوشمند شامل صفحه نمایش‌های حفره‌دار و همچنین سیستم‌های دوربین چندتایی و با دقت بالا می‌شود. این شرکت به تازگی گوشی هوشمند Nokia X71 با دوربین 48 مگاپیکسلی را به عنوان یک محصول میان‌رده عرضه کرد.

این گوشی اندرویدی که امروز در کشور تایوان روانه بازار شد از یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول به یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6.39 اینچی با نسبت تصویر 19.3:9 و وضوح FHD+ مجهز می‌باشد. یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی، جک هدفون و اندروید 9 پای از دیگر ویژگی‌های Nokia X71 هستند.

وجود حفره درون صفحه نمایش و بخش بالایی به نوکیا این امکان را داده تا بدون نیاز به افزایش ابعاد بدنه گوشی، از یک نمایشگر بلندتر استفاده کند. این استراتژی در سال میلادی جاری برای کمپانی‌های تولیدکننده موبایل با موفقیت همراه بوده که هم در بازار گوشی‌های هوشمند رده بالا و پرچمدار و هم محصولات میان‌رده قابل رویت است. بنابراین این انتظار می‌رود کمپانی‌های نه چندان شناخته شده دیگر نیز کم‌کم محصولاتی مجهز به این نوع از صفحات نمایش را عرضه کنند.

سنسور اصلی در سیستم دوربین سه‌تایی در Nokia X71 یک نمونه 48 مگاپیکسلی مجهز به لنز زایس است. این سنسور توسط شرکت سونی تولید شده و پیش‌تر نیز آن را در چند گوشی‌ هوشمند میان‌رده دیگر شاهد بوده‌ایم.

Nokia X71 قرار است با قیمت 390 دلاری در تایوان به فروش برسد و احتمالا کاربران می‌توانند در تاریخ 30 آوریل آن را تهیه کنند. کمپانی HMD Global به طور رسمی تایید کرد که این گوشی هوشمند صرفا برای دو بازار چین و تایوان عرضه خواهد شد و این موضوع احتمالا تا آینده‌‌ای نامشخص صادق می‌باشد.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *