سایر گجت‌ها

فوجی‌فیلم از نسخه مخصوص تیلور سوییفت Instax Square SQ6 رونمایی کرد

Instax Square SQ6

اگر هنوز هم جزو طرفداران دوربین‌های عکاسی با قابلیت چاپ فوری عکس هستید فوجی‌فیلم احتمالا یکی از معدود گزینه‌های شما خواهد بود. این کمپانی علاوه بر دوربین‌های عکاسی دیجیتال حرفه‌ای و مبتدی خود، سری Instax را نیز ارائه می‌کند که در آن دوربین‌هایی با قابلیت چاپ فوری عکس‌ها عرضه می‌شوند.

این کمپانی که پیش‌تر نسخه مایکل کُرس یکی از دوربین‌های عکاسی سریInstax  را معرفی کرده بود اکنون نسخه‌ای جدید از مدل Instax Square SQ6 را برای طرفداران تیلور سوییفت، خواننده آمریکایی سبک پاپ و کانتری معرفی نمود. دوربین عکاسی SQ6 در واقع مدل جدیدی محسوب نشده و فقط از نظر ظاهر و طراحی با نسخه اصلی متفاوت است.

همکاری فوجی‌فیلم و تیلور سوییفت نه تنها باعث تغییرات ظاهر بیرونی دوربین شده بلکه کارتریج فیلم آن نیز از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. این طراحی فقط مخصوص همین نسخه از Instax Square SQ6 می‌باشد. ظاهرا این فیلم‌ها به طور شخصی توسط خود تیلور سوییفت طراحی شده‌اند و به همین دلیل برای طرفداران این خواننده از ارزش زیادی برخوردار خواهند بود.

در زمینه طراحی، دوربین عکاسی SQ6 از یک بدنه مشکی با نوشته‌هایی طلایی رنگ به سبک روزنامه‌ای در تمامی قسمت‌ها بهره می‌برد. گفته شده این سبک طراحی از آلبوم Reputation این خواننده که اخیرا منتشر شده بود، الهام گرفته شده است. در قسمت پشتی دوربین امضای تیلور سوییفت درج شده و همچنین یک بند و قاب فیلم با طراحی ویژه و متفاوت نیز قابل مشاهده می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد تیلور سوییفت فیلم‌های دوربین Instax Square SQ6 را نیز طراحی کرده است. این فیلم‌های جدید از فریمی مشکی رنگ برخوردارند که امضای خواننده با رنگ طلایی در گوشه پایینی درج شده است.

از نظر قیمت و تاریخ عرضه، دوربین عکاسی SQ6 Taylor Swift Edition با قیمت 180 دلار در تاریخ 20 اکتبر سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد. کاربران علاقه‌مند و طرفداران این خواننده آمریکایی می‌توانند از وب‌سایت رسمی وی این دوربین عکاسی را به صورت پیش‌سفارش تهیه کنند.

منبع:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید