سایر تکنولوژی‌ها

تلویزیون 98 اینچی 8K سونی با قیمت 70 هزار دلاری عرضه می‌شود

سونی

کمپانی سونی در حال ساخت یک تلویزیون غول‌ پیکر 98 اینچی با وضوح تصویر 8K می‌باشد و این قطعا یک خبر خوب برای آن دسته از کاربرانی که عاشق فناوری‌های جدید از هر نوعی هستند محسوب می‌شود. اگر جزو معدود خریداران خوش شان این تلویزیون هستید باید بگوییم که این تولیدکننده ژاپنی قیمت آن را نیز به طور رسمی تایید نموده است. این غول ژاپنی 98 اینچی با قیمت 70 هزار دلاری روانه بازار خواهد شد!

برای با این پول می‌توان بسیاری از اتوموبیل‌های میان‌رده و حتی رده بالای بازار را خریداری کرد، اما اگر برای داشتن تلویزیون 98 اینچی جدید سونی تحت عنوان Master Series Z9G اشتیاق کافی را داشته باشید باید این هزینه را با خوشحالی بپردازید.

اما اگر پول کافی برای خرید مدل 98 اینچی را ندارید نگران نباشید، نیازی نیست همواره بالاترین سطح فناوری را در اختیار داشته باشید. خوسبختانه کمپانی سونی قیمت سایر مدل‌های سری Master Series Z9G خود را نیز به طور رسمی اعلام نموده است. برای مثال اگر یک تلویزیون 85 اینچی عطشتان برای داشتن بهترین تلویزیون را برطرف می‌کند می‌توانید از همین حالا مبلغی در حدود 13 هزار دلار را کنار بگذارید.

همان طور که می‌بینید تفاوت قیمتی کاملا محسوس است که البته در بازار مانیتورهای حرفه‌ای و تلویزیون‌ها موضوع عجیبی به حساب نمی‌آید. در واقع تفاوت سایز پنل‌ها در این محصولات تاثیر شدیدی بر روی قیمت آنها می‌گذارد.

تلویزیون‌های جدید سونی از پردازشگر تصویر Picture Processor XI Ultimate بهره برده و از قابلیت‌هایی مانند 8K X-tended Dynamic Range PRO و ویژگی‌ کاهش نور نقاط محلی Backlight Master Drive نیز پشتیبانی می‌کند. کمپانی سونی همچنین اعلام کرده که این تلویزیون‌های 8K از AirPlay 2 و HomeKit اپل پشتیبانی خواهد نمود که خبر خوبی محسوب می‌شود.

هم مدل 85 اینچی و هم مدل 98 اینچی در ماه ژوئن سال میلادی جاری در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *