سایر تکنولوژی‌ها, شبکه و اینترنت

نسخه iOS برنامه Waze امکان استریم موسیقی از پاندورا را میسر کرد

نسخه iOS برنامه Waze امکان استریم موسیقی از پاندورا را میسر کرد

بسیاری از کاربران تمایلی به پرداخت هزینه و استفاده از سرویس‌های پولی استریم موسیقی نداشته و ترجیح می‌دهند از بین هزاران ایستگاه و کانال موسیقی رایگانی که در سرویس‌هایی مانند پاندورا وجود دارد به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و تمایل دارید این کار را مستقیما در اپلیکیشن ناوبری Waze گوشی آیفون خود انجام دهید خبر خوبی برایتان داریم.

سال گذشته این اپلیکیشن ناوبری یک پخش کننده صوتی داخلی را با قابلیت سازگاری با سرویس‌های Spotify، NPR One، TuneIn Radio و سایر موارد مشابه ارائه کرد. پاندورا اکنون اعلام کرد که هم سرویس رایگان و هم سرویس پولی را بر روی نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن Waze ارائه می‌کند.

این دو نرم افزار اکنون به خوبی با یکدیگر سازگاری و حتی ادغام داشته و زمانی که در گوشی موبایل خود به آنها متصل شوید می‌توانید مسیر خودتان را مستقیما درون اپلیکیشن پاندورا نیز مشاهده نمایید. در واقع پاندورا اطلاعات مسیر را به صورت یک بنر در بخش بالایی به نمایش می‌گذارد که البته برای مشاهده آن حتما باید اپلیکیشن Waze در حال اجرا باشد.

نسخه iOS برنامه Waze امکان استریم موسیقی از پاندورا را میسر کرد

اپلیکیشن مسیریابی ویز در واقع سال گذشته از ارائه چنین قابلیت در آینده نزدیک صحبت کرده بود و ادغام این دو برنامه نیز پیش‌تر در سیستم عامل اندروید انجام شده است. اما حالا کاربران نسخه iOS برنامه Waze نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند که خبر بسیار خوبی برای طرفداران استریم آنلاین موسیقی به حساب می‌آید.

اگر در گوشی هوشمند خود یک اپلیکیشن پخش موسیقی دارید که ویز نیز از آن پشتیبانی می‌کند، آیکون پخش کننده صوتی به صورت خودکار در بخش بالایی و سمت راست اپلیکیشن ویز به نمایش در خواهد آمد. مراحل تنظیم و استفاده بسیار آسان و سریع قابل انجام بوده و به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های ادغام شده این نرم ‌افزارها در ویز بهره ببرید.

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *