تکنولوژی

برنده‌های جوایز نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

بدون شک کامپیوتکس از جمله محبوب‌ترین نمایشگاه‌های سالانه برگزار شده در تایپه، پایتخت کشور تایوان به شمار می‌رود که با فراهم آوردن بستری جهت نمایش آخرین دستاوردهای فناوری و تکنولوژی کمپانی‌های مطرح حاضر در حوزه دستگاه‌های رایانه‌ای، طیف مخاطبان بسیاری را تاکنون به سمت و سوی خود جذب نموده است، اما جوایز بخش d&i که از جمله مطرح‌ترین بخش‌های نمایشگاه نامبرده به شمار می‌رود علاوه بر گوناگونی محصولات، جلوه خلاقیت و جذابیت سازندگان و توسعه‌دهندگان را نیز به رخ جهانیان می‌کشد. بخش مذکور برای اولین بار در سال 2008 اجرا و اکنون به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه کامپیوتکس به شمار می‌رود که با فراهم آوردن بستری جهت نمایش آخرین موفقیت‌های موجود، جوایزی را به برترین محصولات نمایش داده شده از منظر طراحی اعطا می‌کند که در ادامه به برخی از مهمترین آن‌ها در سال 2019 میلادی می‌پردازیم.

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی MSI

کمپانی مطرح و قدرتمند ام‌ای‌آس در طی بخش d&i نمایشگاه کامپیوتکس 2019 با استفاده از خلاقیت خود موفق به کسب تعداد چهار جایزه در حوزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، نمایشگرهای رایانه‌ای، کامپیوترهای رومیزی و سیستم‌های قابل حمل گشته است.

رایانه رومیزی سری برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندTrident X

محصول فوق در حالت کلی کوچک‌ترین رایانه شخصی جامع و کامل تاکنون تولید شده در جهان به شمار می‌رود که پردازنده مرکزی نسل نهم سری K کمپانی اینتل و پردازشگرهای گرافیکی RTX20 کمپانی انویدیا را در بطن خود پنهان ساخته و قدرتی گزاف را در یک بسته‌بندی کوچک و منحصر به فردی به ارمغان آورده است.

لپ‌تاپبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند گیمینگ GS75

توانایی ام‌اس‌آی در حوزه طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ زبانزد دنیا بوده و این کمپانی با خلاقیت خود باری دیگر موفق به خوش درخشیدن در بین رقبای خود گشته است. محصول ویژه و زیبای مورد بحث علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند جهت اجرای جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای، از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار بوده و سطح صیقلی پرداخت شده با شن آن احساس قدرت را هنگام قرارگیری در دست به فرد منتقل می‌نماید.

نمایشگر برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندPrestige PS341WU

طراحی و ساخت نمایشگر Prestige PS341WU بر مبنای ایده عدم تقارن کامل صورت پذیرفته و این مهم در ظاهر بیرونی آن کاملاً قابل مشاهده می‌باشد. نقاشی معروف Harlequin’s Carnival، اثر آقای Joan Miro به‌عنوان مثالی جهت شالوده طراحی این نمایشگر مورد استفاده قرار گرفته است.

رایانه شخصی برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندجیبی MS-9A79

جعبه فوق که از اندازه‌ای بسیار کوچک برخوردار بوده و می‌تواند به‌راحتی در کف دست قرار گیرد به‌صورت کاملاً اختصاصی برای استفاده در حوزه اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) طراحی شده و در نوع خود یک رایانه شخصی جامع و کامل به شمار می‌رود.

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی Acer

جوایز سرازیر شده به سمت کمپانی ایسر تعداد هفت محصول را شامل شده‌اند که تنوع آن‌ها بسیاری از حوزه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی رده رومیزی، دستگاه‌های لپ‌تاپ، سیستم‌های هوشمند و … را تحت پوشش درآورده‌اند.

دستگاه محاسباتی aiSage

محصول فوق در حالت کلی یک دستگاه محاسبات و پردازش اطلاعات به شمار می‌رود که با جمع‌آوری و مدیریت داده‌های مختلف توسط بینایی رایانه و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکان گسترش دید و کنترل کسب و کارهای گوناگون و عملی نمودن آن‌ها را فراهم می‌آورد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

رایانه شخصی رومیزی ConceptD 500

رایانه شخصی کوچک، زیبا و منحصر به فرد ConceptD 500 جدیدترین تلاش کمپانی ایسر در حوزه کامپیوترهای رده رومیزی محسوب می‌شود که با پشتیبانی از آخرین نسل از پردازنده‌های مرکزی اینتل (نسل نهم) و تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی Quadro RTX 4000، علاوه بر بسته‌بندی یکپارچه خود، توانی گزاف و چشمگیر را در اختیار مصرف‌کنندگان خود نیز قرار داده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

اتاقک گیمینگ Predator Thronos

صندلی یا به عبارتی دیگر کابین گیمینگ Thronos حقیقتاً شاهکاری چشم‌نواز در حوزه بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود که با محصور نمودن بازی‌باز در محیط بسته خود، علاوه بر برخورداری از تعداد سه نمایشگر، ماوس و صفحه‌کلید، و هدفون گیمینگ، صندلی طراحی شده بر پایه اصول ارگونومی، قابلیت تغییر زاویه صندلی، وارد نمودن بازخوردهای حسی به فرد و …، شخص بازی‌باز را به‌صورت کامل در دنیای بازی‌های رایانه‌ای غرق کرده و تجربه‌ای فراموش ناشدنی را با خود به ارمغان می‌آورد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 900

زیبایی منحصر به فرد، مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند (پردازنده مرکزی نسل هشتم Core i7 و تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی RTX 2080)، وضوح تصویر 4K، صفحه نمایشگر لمسی و پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا از لپ‌تاپ فوق انتخابی قدرتمند جهت استفاده در حوزه گیمینگ پدید آورده‌اند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

سیستم پارکومتر هوشمند

بر طبق آمار و ارقام منتشره، رانندگان 55 ساعت از وقت ارزشمند خود را در طی یک سال صرف یافتن مکانی جهت پارک اتومبیل کرده و 30 درصد از حجم ترافیک شهرهای کوچک و بزرگ ناشی از این موضوع می‌باشد. سیستم پارکومتر هوشمند کمپانی ایسر با جستجوی موقعیت‌های پارک و اطلاع‌رسانی آن‌ها به فرد راننده، به وی اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مکانی را جهت پارک نمودن اتومبیل خود یافته و سریعاً به آن محل مراجعه نماید.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

لپ‌تاپ Swift 7

لپ‌تاپ سویفت 7 کمپانی ایسر تنها از ضخامتی به بزرگی 9.95 میلی‌متر برخوردار بوده و کارایی و زیبایی ظاهری را در یک بسته‌بندی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. صفحه نمایشگر 14 اینچی این محصول نیز در کوچکی اندازه آن مزید بر علت شده و جذابیت منحصر به فردی را به محیط اطراف خود بخشیده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز OJO 500

محصول OJO 500 در دسته هدست‌های واقعیت مجازی طبقه‌بندی شده و در مقایسه با هم‌رده‌های رقیب خود قابلیت‌های ویژه‌ای را به ارمغان آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی ماژولار جهت تعویض سریع برخی از قطعات، سیستم صوتی مجتمع و بستر نرم‌افزاری اندازه‌گیری فاصله مردمک دو چشم اشاره کرد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی Asus

کمپانی ایسوس مانند هر سال با قدرت دوچندانی در مراسم کامپیوتکس 2019 ظاهر شده و با طیف گسترده‌ای از محصولات خود، بیشترین تعداد از جوایز کسب شده را از آن خود نموده است.

مینی پی‌سی‌های ProArt سری برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندPA

دستگاه‌های مینی پی‌سی سری ProArt PA در حالت کلی رایانه‌های کوچک و منحصر به فردی به شمار می‌روند که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای انجام کارهای محاسباتی و طراحی محتویات گرافیکی طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند. این مهم از مشخصات فنی اختصاص داده شده به آن‌ها نظیر پردازنده‌های مرکزی نسل نهم کمپانی اینتل، پردازشگرهای گرافیکی انویدیا کوادرو، درگاه تاندربولت 3، حافظه اصلی DDR4، دیسک سخت 2.5 اینچی و درایو جامد M.2 کاملاً قابل درک می‌باشد.

نمایشگر حرفه‌ابرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندی سری ProArt PA34VC

نمایشگر منحنی ProArt PA34VC با توجه به‌وضوح تصویر 3440×1440 پیکسل، اندازه 34 اینچی صفحه نمایشگر، طراحی منطبق با اصول ارگونومی، پشتیبانی از فناوری‌های محافظت از چشم، نمایش پر دقت رنگ‌ها، درگاه تاندروبولت 3 و … انتخاب مناسب و ایده‌آلی برای طراحان گرافیک به شمار رفته و کیفیت منحصر به فردی را با خود به ارمغان آورده است.

مادربرد Prime X299-Deluxe II

مادربردهای پرایم کمپانی ایسوس به هیچ عنوان نیازی به معرفی نداشته و با عنایت به کیفیت منحصر به فرد و ویژه خود زبانزد خاص و عام می‌باشند. محصول اشاره شده با پشتیبانی از جایگاه سوکت LGA2066 سیستم‌های محاسباتی و ورک‌استیشن را هدف قرار داده و سطح بالاتری از عملکرد را نسبت به نمونه‌های رده دسکتاپ خود به ارمغان آورده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

محصول اشاره شده، گل سرسبد سخت‌افزارهای کمپانی ایسوس در حوزه کارت‌های گرافیک به شمار رفته و تلفیقی از جذابیت و کارایی را با خود فراهم آورده است. سیستم خنک‌سازی قدرتمند، جلوه‌های نورپردازی ویژه، پشتیبانی از آخرین فناوری‌های روز دنیا و … از جمله کوچک‌ترین ویژگی‌های کارت گرافیک فوق محسوب می‌شوند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

لپ‌تاپ گیمینگ ROG Mothership GZ700

محصول Mothership GZ700 در حالت کلی یک لپ‌تاپ گیمینگ منحصر به فرد می‌باشد که محدودیت‌های نمونه‌های سنتی را با استفاده از طراحی ماژولار و صفحه‌کلید جداشوند خود تا حدود فراوانی مرتفع نموده است. پردازنده مرکزی نسل هشتم Core i9، تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی RTX 2080، فرکانس 144 هرتز صفحه نمایشگر به همراه زمان پاسخ‌گویی 144 هرتز، پشتیبانی از فناوری انویدیا G-Sync و … از جمله برخی از مشخصات سخت‌افزاری این حریف قدر قدرت به شمار می‌روند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دستگاه روتر RT-AX95Q

محصول RT-AX95Q کمپانی ایسوس یک دستگاه روتر سه بانده با پشتیبانی از استاندارد وای فای 802.11ax می‌باشد که با قابلیت فراهم آوردن نرخ انتقال داده به بزرگی 6600 مگابیت بر ثانیه، قادر است تا در شلوغ‌ترین شبکه‌های موجود نیز همچنان به خدمات‌دهی خود بپردازد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

ربات دوست‌داشتنی Zenbo Junior

با Zenbo Junior، ربات دوست‌داشتی کمپانی ایسوس آشنایی شوید؛ سخت‌افزاری که قادر است تا با استفاده از پلتفرم قابل برنامه‌نویسی هوش مصنوعی خود انعطاف‌پذیری گسترده‌ای را برای دانش‌آموزان و دانشجویان به ارمغان آورده و با طیف گسترده‌ای از سناریوها و شرایط مختلف تطابق پیدا نماید.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

لپ‌تاپ برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندZenBook S13

صفحه نمایشگر 13.9 اینچی و طراحی بدون چهارچوب صفحه نمایشگر سبب شده‌اند تا محصول ZenBook S13 کمپانی ایسوس عنوان کم ضخامت‌ترین اولترابوک دنیا را، حتی در مقایسه با محصولات سویفت کمپانی ایسر از آن خود کند.

دستگاه تلفن همراه ZenFone 6برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

سنسور 48 مگاپیکسی IMX586 گنجانده شده در ساختار تلفن همراه مورد بحث با استفاده از تلفیق فلز مایع و موتور پله‌ای از طراحی منحصر به فرد تاشو بهره برده قادر است تا در حالت دوربین جلویی و همچنین پشتی دستگاه ظاهر و به ثبت لحظات ناب و فراموش‌نشدنی مصرف‌کنندگان خود بپردازد.

 

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی Adata

دیسک سخت اکسترنال HD770G Durable RGB

کمپانی ای‌دیتا با استفاده از محصول فوق توانست عنوان اولین دیسک سخت اسکترنال با دوام با برخورداری از جلوه‌های نورپردازی RGB را از آن خود کند. طراحی چند وجهی و ارگونومی، پشتیبانی از استاندارد IPX6 (ضد آب)، مقاومت در برابر ضربه، لرزش، گرد و غبار، تنوع ظرفیت ذخیره‌سازی و زیبایی ظاهری از جمله نقاط مثبت هارد دیسک HD770G Durable به شمار می‌روند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

حافظه جامد اکسترنال SE800

استفاده از درگاه USB-C در ساختار حافظه جامد اکسترنال تازه‌نفس کمپانی ای‌دیتا و طراحی ویژه بخش‌های داخلی آن سبب شده است تا سرعت خوانش و نوشت اطلاعات توسط درایو فوق به بیشتر از 1000 مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا کند که این مقدار هشت برابر سریع‌تر از دیسک‌های سخت سنتی اکسترنال می‌باشد. محافظت در برابر گرد و غبار، ضربه و لرزش با عنایت به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و IP68 توسط حافظه جامد مورد بحث فراهم آورده شده‌اند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی Dell

خانواده لپ‌تاپ‌های دو در یک Inspiron 7000

مدل‌های سیزده و پانزده اینچی از لپ‌تاپ‌های دو در یک سری Inspiron 7000 Black Edition کمپانی دل رویه و روش جدیدی را در برقراری تعامل با دستگاه‌های قابل تبدیل فراهم آورده‌اند که این مهم به لطف برخورداری از پردازنده‌های مرکزی نسل هشتمی کمپانی اینتل و شانزده گیگابایت حافظه DDR4 همچنان با بهبود بیشتری همراه شده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دستگاه لپ‌تاپ دو در یک XPS 13

دستگاه لپ‌تاپ XPS 13 دل با عنایت به تغییرات مربوطه و طراحی تکاملی خود نسبت به نسخه‌های هم‌رده نسول پیشین پتانسیل بیشتری را در محفظه‌ای باریک‌تر و با ضخامت کمتر به ارمغان آورده است. طراحی دو در یک و قابلیت تبدیل به حالت تبلت و بالعکس از جمله نقاط عطف محصولات سری XPS کمپانی نامبرده محسوب می‌شوند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی AAEON

سیستم LoRa Node

کمپانی AAEON درزمینهٔ طراحی و توسعه رویه و روش‌های نوین به‌منظور سهولت در فراهم ساخت زیرساخت‌های فناوری‌های AIOT (هوش مصنوعی اشیاء) و LoRa (تکنولوژی ارتباطات دیجیتال بیسیم) از توانایی بالایی برخوردار بوده و جدیدترین ساخته این کمپانی حکایت از این مهم دارد. سیستم LoRa Node قادر است تا با فراهم آوردن بستری سخت‌افزاری برای سازندگان قطعات سیستم‌های کامپیوتری و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای، فرآیند عرضه و انتشار محصولات خود برای مشتریان و کاربران نهایی را با سهولت بیشتری همراه سازند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

رایانه کوچک BOXER-8110AI AI Edge

محصول فوق یک رایانه شخصی کوچک و منحصر به فرد برای استفاده در کاربردهای هوش مصنوعی به شمار رفته و طراحی آن مطابق با فلسفه قابلیت استفاده در همه جا، امکان جای گرفتن در همه جا و امکان انتقال به همه جا انجام پذیرفته است. اندازه کوچک و درگاه‌های متنوع ورودی و خروجی سبب شده‌اند تا انعطاف‌پذیری دستگاه با فزونی دوچندانی همراه شده و امکان استفاده از آن در موقعیت‌های بسیاری نظیر صنایع رباتیک، پلتفرم‌های نظارتی هوشمند، کیوسک‌های سلف سرویس و … فراهم باشد.

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی Top Victory Electronics

دستگاه تلویزیون برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندPeak

دستگاه تلویزیون Peak از وضوح تصویر 4K بهره برده و با استفاده از پنل منحصر به فرد OLED خود، قادر است تا بهترین کیفیت رنگ و تصویر را در اختیار بینندگان قرار دهد. پایه هرمی شکل این تلویزیون به‌گونه‌ای طراحی شده است که گویی نمایشگر در نوک این شکل هندسی معلق بوده و قادر است تا زیبایی دوچندانی را به محیط اطراف خود ببخشد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

سیستم The Studio

سیستم The Studio هم‌نشینی ضروری برای هنرمندان و سازندگان عصر نوین به شمار می‌رود که علاوه بر پتانسیل ویندوزی گسترده، کیفیت صوتی منحصر به فرد و ویژه‌ای را نیز در کنار سایر عملکردها و امکانات مختلف به ارمغان آورده است.

فهرست جوایز کسب شده توسط کمپانی‌های مطرح و متفرقه

تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی AMD Radeon VII

تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی Radeon VII اولین پردازشگر گرافیکی تولید شده بر پایه معماری ساخت هفت نانومتر (7nm) به شمار می‌رود. بهبودهای انجام پذیرفته در قالب تراشه فوق در مقایسه با قدرتمندترین پردازشگر نسل فعلی، یعنی RX Vega 64 بهبودهای چشمگیری نظیر قابلیت پشتیبانی از دو برابر حافظه ویدئویی بیشتر، 2.1 برابر پهنای باند فراتر، افزایش 29 درصدی میانگین پتانسیل گیمینگ و فزونی 36 درصدی عملکرد در اپلیکیشن‌های خلق محتویات را با خود به ارمغان آورده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دوربین هوش مصنوعی Athena A1

دوربین هوش مصنوعی عرضه شده از جانب کمپانی ازراک با پشتیبانی پیش‌فرض خود از ابزارهای Movidus و OpenVINO، پلتفرم AWS Greengrass و نصب نرم‌افزارهای یادگیری مدل قادر است تا به تشخیص خودکار مؤلفه‌های مختلف پرداخته و در حوزه‌هایی نظیر مغازه‌های بوتیک، آپارتمان، لوازم الکترونیکی و … مورد استفاده قرار گیرد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

نمایشگر فنی AORUS AD27QD

طراحی نمایشگر AD27QD کمپانی گیگابایت از یک شاهین در حال شیرجه برای به چنگ آوردن شکار خود الهام گرفته شده است. چراغ‌های ال‌ای‌دی دیجیتال قرار گرفته در قسمت پشتی مانیتور نمایانگر بال‌های شاهین بوده و دسته تعبیه شده در قسمت بالایی آن سهولت در حمل و نقل را به ارمغان آورده است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

خنک‌کننده آبی cardea Liquid

محصول cardea Liquid کمپانی تیم‌گروپ اولین خنک‌کننده مایع عرضه شده برای حافظه‌های جامد m.2 pci-e تلقی می‌شود که به‌صورت کاملاً اختصاصی برای رایانه‌های پیشرفته و گیمینگ طراحی و توسعه یافته است. ماژول خنک‌کننده آبی سطح نزدیک با فراهم آوردن نوعی بافت طبیعی راندمان اتلاف حرارت را با بهبود بیشتری همراه ساخته است.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

چهارچوب کیس فول تاور Level 20 GT ARGB

نمای بیرونی و درونی چهارچوب کیس منحصر به فرد و تازه‌نفس کمپانی ترمال‌تیک به‌صورت کاملاً اختصاصی جهت استفاده توسط سخت‌افزارهای مادربرد موجود در محدوده Level 20 طراحی شده و تطابق چشم‌نوازی را به ارمغان آورده است. از جمله ویژگی‌های چهارچوب فوق می‌توان به استفاده از تعداد چهار شیشه تقویت شده به‌عنوان پنل در آن اشاره کرد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

پلتفرم هوشمند برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند3drens Vehicle Intelligence

پلتفرم هوشمند Vehicle Intelligence کمپانی 3drens با جمع‌آوری خودکار اطلاعات مفید و ارزشمند از خودروهای گوناگون و پردازش آن‌ها بستری را فراهم آورده است تا صنایع حمل و نقل نظیر کمپانی‌های فعال در حوزه اجاره اتومبیل و … با انعطاف‌پذیری بیشتری به بهینه‌سازی فرآیندها و مدیریت منابع خود بپردازند.

بستربرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند BodyMap

بستر BodyMap قادر است تا حوزه پزشکی را وارد سطح جدیدی کرده و با فراهم آوردن نمایی دقیق از آناتومی بدن انسان در حوزه واقعیت مجازی و برقرار ساختن امکان ایجاد تغییرات مختلف به‌صورت سه‌بعدی، امکان پنهان‌سازی، نمایش و بازیابی قسمت‌های انتخاب شده و ساختار کامل بدن انسان را در اختیار دانشجویان، معلمان و … قرار می‌دهد.

کاوشگر خودکار مغز شبه تلفن همراه هوشمندبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دستگاه‌های ریزالکترونیک امروزی و رویه‌های فناوری اطلاعات نوین با گستردگی بیشتری در حوزه تحقیقات مغز و پروتزهای عصبی مورد استفاده قرار گرفته و عصر نوینی از داروهای زیست الکترونیکی را فراهم آورده‌اند. کنترل خودکار ارائه دارو و همچنین نظارت بر عملکردهای فیزیولوژیکی بدن انسان از جمله مزیت‌های استفاده از رابط‌های فوق به شمار می‌روند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

رایانه شخصی گیمینگ و ایستگاه کاری Move

رایانه شخصی Move با پشتیبانی از پردازنده مرکزی کمپانی اینتل و تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی کمپانی ای‌ام‌دی قادر است تا در قالب یک سیستم گیمینگ و یا ایستگاه کاری قابل حمل به ایفای نقش پرداخته و با ترکیب پتانسیل پردازشی و زیبایی ظاهری، می‌تواند به‌عنوان یک وسیله دکوری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ماژول رباتیک برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندZen VSLAM

ماژول رباتیک Zen جدیدترین نبوغ ارائه شده از جانب کمپانی bot3 محسوب می‌شود که با پشتیبانی از فناوری VSLAM (نگاشت و محلی‌سازی هم‌زمان) قادر است تا به‌صورت ادغام با بسیاری از ربات‌های فضاهای بسته جهت فراهم آوردن امکان جهت‌یابی خودکار بدون مسیر مورد استفاده قرار گیرد. از جمله موارد استفاده از ماژول فوق می‌توان به جاروبرقی‌های رباتیک، اتومبیل‌های خودران و … اشاره کرد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

موتور تشخیص چهره FaceMe AI

موتور تشخیص چهره FaceMe AI مبتنی بر شبکه عصبی عمیق با عنایت به قدرت خود موفق به قرارگیری در میان قدرتمندترین، دقیق‌ترین و سریع‌ترین بسترهای تاکنون تولید شده در تست و بررسی‌های MegaFace و NIST شده است. نرخ دقت موتور مذکور در تشخیص صحیح موارد برابر با 98.5 درصد بوده و نرخ خطای آن نیز تنها مقدار 6 تا 10 را به خود اختصاص داده است.

ماوس بیسیم کمپانی Darfon برای عناوین رقابتی آنلاینبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

ماوس شرکت دارفون از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تغییر قسمت بالایی سخت‌افزار جهت تطابق با دست فرد و همچنین امکان تنظیم میزان نیروی مورد نیاز جهت فشردن کلیک‌های چپ و راست برای فزونی دقت اشاره کرد.

سیستم‌عامل ابری MindSphere

سیستم‌عامل ابری MindSphere جدیدترین تلاش کمپانی زیمنس در خدمت‌رسانی به حوزه اینترنت اشیاء به شمار می‌رود که با متصل نمودن اجسام واقعی به یک شبکه مجازی، قادر است تا کاربردهای صنعتی و خدمات دیجیتال چشمگیر و منحصر به فردی را با خود به ارمغان آورد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دستگاهبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند نظارت بر سلامت SKEEPER

عنوان SKEEPER که از کوتاه شده عبارت Smart Health Keeper گرفته شده است نام برند کمپانی سازنده دستگاه فوق می‌باشد که با تلفیق نمودن سنسورهای مختلف جهت اندازه‌گیری سیگنال‌های حیاتی بدن انسان، تاکنون محصولات هوشمند مبتنی بر پلتفرم اینترنت اشیاء منحصر به فردی را با خود به ارمغان آورده است.

عینک جراحی برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندCaduceus

محصول Caduceus اولین عینک جراحی هوشمند مجهز به فناوری واقعیت ترکیبی و سیستم تعیین موقعیت تصاویر به شمار می‌رود که با توجه به قابلیت‌های عظیم خود از پتانسیل لازم جهت تبدیل شدن به یکی از ابزارهای کلیدی در حوزه جراحی‌های پزشکی نوین و امروزی برخوردار است.

دوربین دوبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندگانه A9S

دوربین دوگانه A9S لنزهای استارویس کمپانی سونی را در قسمت جلویی و عقبی خود نهان ساخته است و قادر است تا با وضوح تصویر فول اچ‌دی و تعداد 30 فریم در ثانیه به ضبط پیوسته تصاویر مبادرت ورزد. علاوه بر آن بهسازی عملکرد دوربین در موقعیت‌های دارای منابع نوری اندک نیز از جمله دیگر ویژگی‌های محصول فوق به شمار می‌رود.

سیستم کمک راننده پیشرفته Vبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندIA Mobile360 M820

سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS) اشاره شده به‌عنوان یک کیت ساده در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته و قادر است تا به پشتیبانی از طیف وسیعی از ویژگی‌های مختلف نظیر هشدار تغییر لاین، امکان برخورد به مانع از پشت، تشخیص موقعیت کور، تشخیص عابر پیاده، تشخیص اتومبیل‌ها و دسته‌بندی ویژه برای آن‌ها، موتور سیکلت، تشخیص محدودیت سرعت و … بپردازد.

مرکز بازی EZCast Gamبرنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندe

ابزار EZCast به فرد بازی باز اجازه می‌دهد تا با منتقل نمودن تصاویر تلفن همراه خود به صفحه نمایشگر یک تلویزیون بزرگ، تجربه متفاوت و منحصر به فردی از اجرای بازی‌های مورد علاقه موبایل خود را کسب نماید.

پایانه فروشگاهی برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندSUNMI V2 Pro

دستگاه SUNMI V2 PRO اولین پایانه فروشگاهی (پوز) قابل حمل عرضه شده با ویژگی‌های مختلف و منحصر به فردی همچون صفحه نمایشگر تمام لمسی 5.99 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی، پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون، ضخامت 13 میلی‌متری، پشتیبانی از فناوری 4G و وای‌فای 2.4G/5G، دوربین پنج مگا پیکسلی و … به شمار می‌رود.

دستگاه تصفیه هوای Luft Cube

دستگاه Luft Cube یک مکعب کوچک و منحصر به فرد استفاده‌کننده از فناوری UVA به همراه فتوکاتالیزورهای نانو به شمار می‌رود که بدون نیاز به هرگونه فیلتری و با استفاده از تأمین میزان انرژی خود از طریق درگاه یو‌اس‌بی 2.0 قادر است تا به تصفیه هوا و از بین بردن بخارات شیمیایی، رایحه‌های نامطبوع، آلودگی و باکتری‌های موجود در یک محیط بسته نظیر منزل بپردازد.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

دستگاه تبلت ProDVX APPC-10SLB

تبلت 10 اینچی بسیار مورد انتظار کمپانی ProDVX به همراه نوار ال‌ای‌دی موجود در سرتاسر اطراف نمایشگر آن برای اولین بار در تاریخ ژانویه سال 2019 میلادی معرفی و کمپانی‌های مختلف، فروشندگان و توزیع‌کنندگان عمده و متفرقه موجود در سرتاسر جهان سریعاً آن را به‌عنوان انتخاب نهایی خود کاربردهای دریافت بازخورد از مشتریان و … شناختند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

بستر نرم‌افزاری استادیوم هوشمند

با پیشرفته فناوری و پای در میدان گذاشتن رویه و روش‌های نوین، بستر نرم‌افزاری استادیوم هوشمند قادر است تا تمامی ارائه‌دهندگان خدمات و سهامداران بازی‌های حرفه‌ای را جهت فراهم آوردن یک پلتفرم و اکوسیستم O2O محور ویژه در کنار یکدیگر جمع‌آوری نماید.

پلتفرم تولیدکننده محتویات AR و برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدندVR

پلتفرم MAKAR AR VR Builder به‌صورت کاملاً اختصاصی برای رفع هزینه‌های چشمگیر طراحی و تولید محتویات مختلف طراحی شده و با فراهم آوردن بستری مبتنی بر تصویر با قابلیت کشیدن و رها کردن آیتم‌ها (Drag and Drop)، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در کمتر از 10 دقیقه و بدون نیاز به دانستن دانش زبان برنامه‌نویسی ویژه به تولید اپلیکیشن واقعیت و هوش مجازی خود مبادرت ورزند.

برنده‌های جایزه نمایشگاه کامپیوتکس 2019 مشخص شدند

شارژر سریع موتور سیکلت و اسکوترهای برقی

کمپانی eTreego درزمینهٔ طراحی و توسعه پایانه‌های شارژ سریع وسایل حمل و نقل برقی مبتنی بر استانداردهای رابط IEC از توانایی بالایی برخوردار بوده و صحت این مهم را در محصول جدید این سازنده می‌توان مشاهده کرد. جدیدترین پایانه شارژ سریع کمپانی نامبرده قادر است تا در مدت زمان 5 تا 10 دقیقه میزان انرژی یک موتورسیکلت و یا اسکوتر برقی را به مسافتی بالغ بر 60 کیلومتر افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید