سخت‌افزار

دیپ‌کول از کیس جدید CL500 با جریان هوای بسیار عالی رونمایی کرد

دیپ‌کول از کیس جدید CL500 با جریان هوای بسیار عالی رونمایی کرد

برند DeepCool یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع کیس و تجهیزات خنک‌ کننده در جهان است. سیستم‌های خنک‌ کننده پردازنده دیپ‌کول عملکرد بسیار خوبی دارند و به لطف سیاست قیمت‌گذاری متعادل این کمپانی، محصولات دیپ‌کول همواره با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه می‌شود. این برند به تازگی از کیس جدید خود تحت عنوان CL500 رونمایی کرد.

کیس جدید دیپ‌کول از طراحی بهینه‌ای برخوردار است که جریان هوای بسیار مناسبی را ایجاد کرده و فرآیند دفع گرما از قطعات سخت‌افزاری را به صورت بهینه‌تری انجام می‌دهد. این کیس از فرم فاکتور ATX بهره برده و در دسته کیس‌های مید تاور قرار می‌گیرد. سی‌ال500 از یک شبکه توری بزرگ در قسمت بالایی بهره می‌برد که در کنار شیارهای پنل جلویی به ورود و خرج هر چه بهتر هوا به درون کیس کمک می‌کنند.

در کیس CL500 امکان نصب حداکثر 6 فن 120 میلی‌متری یا چند رادیاتور خنک‌کننده مایع با فن‌های 360 میلی‌متری در قسمت جلویی وجود دارد. پنل شفاف کناری از جنس شیشه حرارت دیده ساخته شده است و به خوبی تمامی اجزای داخلی کیس را نشان می‌دهد. هر دو پنل کناری سمت چپ و راست با استفاده از مکانیزم مغناطیسی بسته می‌شوند و بدین ترتیب می‌توان در هر لحظه نسبت به مدیریت بهتر کابل‌ها یا بررسی قطعات اقدام کرد.

پنل بالایی امکان نصب فن‌ها یا خنک‌کننده‌های مایع را می‌دهد و با فشردن یک دکمه به راحتی می‌توانید این پنل را جدا کنید. علاوه بر امکان دسترسی آسان به پنل‌ها، کیس CL500 دیپ کول از لوازم جانبی کاربردی نظیر هاب فن PWM نیز بهره می‌برد تا به شکل بهتری فن‌های خنک کننده را مدیریت کنید. پایه اختصاصی نگهدارنده کارت گرافیک نیز امکان نصب راحت‌تر انواع کارت گرافیک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. درگاه‌های اتصال در پنل جلویی کیس شامل 3 پورت USB می‌شود که یکی از آنها از نوع USB 3.2 نسل دوم و Type-C است.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید