سخت‌افزار

کمپانی INNO3D از کارت‌های گرافیک SUPER Gaming OC X2 خود رونمایی کرد

کمپانی INNO3D از کارت‌های گرافیک SUPER Gaming OC X2 خود رونمایی کرد

کمپانی INNO3D، پیشرو درزمینهٔ طراحی و توسعه قطعات با کیفیت چندرسانه‌ای و نوآوری‌های متنوع مفتخر است تا از کات‌های گرافیک جدید و تازه نفس RTX 2080 SUPER Gaming OC X2 و RTX 2070 SUPER Gaming OC X2 خود پرده بردارد. گروه تحقیق و توسعه کمپانی فوق پیوسته به بررسی نسخه‌های مختلف قابل دسترس از محصولات سری SUPER پرداخته و اکنون مفتخر است تا سخت‌افزارهای ویژه خود را در برند Gaming OC X2 معرفی و در معرض دید عموم قرار دهد.

کارت‌های گرافیک سری فوق از کمپانی INNO3D به لطف فن‌های دوگانه و طراحی منحصر به فرد سیستم خنک‌کننده خود بهسازی فراتری را در تهویه پردازشگر گرافیکی و دیگر بخش‌های مستعد تولید حرارت فراوان نظیر مدار رگلاتور به ارمغان آورده و برای طرفداران برند مذکور و علاقه‌مندان به دریافت پتانسیل بیشتر از طریق اورکلاک انتخابی ایده‌آل به شمار می‌روند. در ساختار محصولات معرفی شده از تراشه‌های شتاب‌دهنده گرافیکی مبتنی بر معماری تورینگ کمپانی انویدیا استفاده شده و به لطف هسته‌های اضافی و سرعت کلاک بالاتر، قدرت و توان فراتری را در اختیار مصرف‌کنندگان و بازی بازان قرار داده‌اند.

سیستم خنک‌کننده کارت‌های گرافیک Gaming OC X2 از تعداد چهار هیت پایپ با قطری معادل 932 میلی‌متر تشکیل شده و سطح آلومینیومی هیت‌سینک آن برابر با 383.000 میلی‌متر مربع می‌باشد. مجموعه فوق توسط دو فن 10 سانتی‌متری بزرگ خنک شده و ساختار کلی و پوشش محافظت سیستم کولینگ نیز در افزایش جذابیت ظاهری محصولات تأثیرگذار ظاهر شده‌اند. طراحی سیستم خنک‌کننده کارت‌های گرافیک مذکور به‌گونه‌ای انجام پذیرفته است تا جریان هوای دو طرفه و دو مسیر مختلف برای اتلاف انرژی برقرار شده و علاوه بر افزایش راندمان تهویه، میزان نویز تولیدی نیز به حداقل ممکن کاهش پیدا نماید.

کمپانی INNO3D از کارت‌های گرافیک SUPER Gaming OC X2 خود رونمایی کرد

هنوز تاریخ عرضه کارت‌های گرافیک فوق مشخص نشده و کمپانی INNO3D درباره این موضوع سخنی را به میان نیاورده است، اما توسعه‌دهندگان تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در آینده‌ای نزدیک، محصولات جدید و تازه نفس فوق به‌صورت عمومی در دسترس همگان قرار گیرند.

منبع: TechPowerUP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید