سخت‌افزار

عدم ارتقاء وضوح تصویر نمایشگر در نسخه 2018 دستگاه‌های iPad Pro

عدم ارتقاء وضوح تصویر نمایشگر در نسخه 2018 دستگاه‌های iPad Pro

هنگامی که صحبت از وضوح تصویر به میان می‌آید، نام اپل در میان کمپانی‌هایی که هنوز سوار بر موج ارتقاء به مقادیر رزولوشنی QHD یا 4K نشده و همچنان به حرکت در مسیر پیش‌فرض خود ادامه داده‌اند به چشم می‌خورد. این مهم درزمینهٔ روانه شدن انتقادهای گوناگونی به سمت کمپانی اپل و محصولات تولیدی توسط آن بی‌تأثیر نبوده است، اما آن دسته از افرادی که به امید وضوح تصویر بیشتر در نسخه 2018 دستگاه‌های iPad Pro بوده‌اند، متأسفانه باید از سطح انتظارات خود کاسته و با رزولوشن فعلی کنار بیایند.

بر طبق گزارش منتشره از جانب رسانه Appsee، به نظر می‌رسد که نسخه‌های 10 اینچ و 12 اینچ دستگاه‌های iPad Pro کمپانی اپل همچنان از وضوح تصویر یکسانی با محصولات نسخه پیشین خود بهره برده و بهبودی را در این زمینه برای مصرف‌کنندگان به ارمغان نیاورند. آیا این تصمیم از جانب اپل ناامیدکننده تلقی می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که باید دلایل موجود مورد بررسی قرار گیرند، زیرا کمپانی اپل درزمینهٔ عدم افزایش بی‌رویه وضوح تصویر محصولات خود کارنامه تقریباً درخشان یا تاریکی را به نام خود به ثبت رسانده است.

با توجه به اینکه نسخه 2018 آیپدهای کمپانی اپل قابلیت‌های بیشتری از ارتقاء سخت‌افزاری را در بطن خود جای داده و ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر لبه به لبه، حذف کلید بازگشت به خانه (Home Button)، پشتیبانی از فناوری Face ID و تغییر درگاه شارژ از لایتنینگ به USB-C را با خود به ارمغان آورده‌اند، مشاهده تغییری در میزان وضوح تصویر صفحه نمایش و افزایش آن از جانب برخی مورد انتظار بوده است.

نسخه 2018 دستگاه‌های iPad Pro

آیا این گزارش درست است یا خیر هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و احتمال عدم صحت آن مطرح می‌باشد، اما آن دسته افرادی که از وضوح تصویر فعلی آیپدهای اپل راضی بوده و به امید افزایش آن نبوده‌اند، تردید در تصمیم خود مبنی بر خرید محصولات تازه‌نفس را مشاهده نمی‌کنند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید