سخت‌افزار

فلش مموری‌های مینیمالیست TEAMGROUP در سه مدل معرفی شدند

فلش

کمپانی TEAMGROUP یکی از نام‌های شناخته شده در بازار ماژول‌های حافظه رم و ذخیره‌سازهای جانبی محسوب می‌شود. این برند امروز از درایوهای فلش USB جدید خود با طراحی مینیمالیست رونمایی کرد. این درایوها برای کاربرانی که فضای کار کوچکی دارند و یا قصد جابجایی مداوم فلش خود را دارند ایده‌آل هستند.

درایوهای جدید تیم‌گروپ شامل مدل M181 با رابط اتصال دوگانه USB3.1 و Type-C OTG و دو مدل سبک و جمع و جور C182 و C183 با سرعت تبادل اطلاعات بالا می‌باشد.

مدل M181 از ظاهری جمع و جور و خاص برخوردار بوده و در طراحی آن می‌توان ترکیبی زیبا از رنگ‌ مشکی و طلایی را مشاهده نمود. رابط اتصال دوگانه موجود بر روی این فلش مموری امکان اتصال به پورت‌های USB استاندارد و Type-C را میسر نموده و بدین ترتیب کاربر قادر است بدون حمل آداپتور اضافه، درایو را بر روی مک‌بوک یا دستگاه‌های اندرویدی که از پورت USB-C بهره می‌برند، استفاده کند.

فلش

درایوهای جدید TEAMGROUP نه تنها قابلیت اتصال به هر دو سمت پورت Type-C را دارا می‌باشند بلکه عملکرد بسیار خوبی را در زمینه سرعت تبادل اطلاعات از خود نشان می‌دهند. علاوه بر این، فلش مموری‌ M181 از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه نیز برخوردار بوده و از اطلاعات شما به خوبی محافظت خواهد نمود.

ساختار 180 درجه‌ای به استفاده آسان‌تر از درایو کمک نموده و درپوش آن قابلیت چرخش 360 درجه‌ای کاربر را از دردسرهای گم شدن درپوش خلاص می‌کند.

فلشفلش

اما دو درایو USB جدید تیم‌گروپ C182 و C183 با طراحی مینیمالیست و رابط اتصال USB3.1 (نسل اول) سرعت بالایی را در جابجایی اطلاعات به کاربر ارائه می‌دهند. بدنه مشکی و سفید مدل C182 ترکیب شده با حروف سفید رنگ استایل ظاهری تمیز و ساده‌ای را به این فلش مموری داده است.

مدل کلاسیک C183 همین کار را با حروف طلایی رنگ انجام داده و ظاهری ساده و در عین حال جذاب را از خود نشان می‌دهد. مدل C183 از ظرفیت بالای 128 گیگابایتی برخوردار بوده و برای کاربرانی که جابجایی فیلم‌های 4K و سایر محتوای با کیفیت و حجیم جزو کارهای روزمره‌شان محسوب می‌شود، ایده‌آل خواهد بود.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید