سخت‌افزار

مادربرد MSI X570 MEG Ace با پشتیبانی از Ryzen 3000 و WIFI6 (AX)

مادربرد MSI X570 MEG Ace با پشتیبانی از Ryzen 3000 وWIFI6 (AX)

ظاهرا به زودی باید شاهد محصولاتی مبتنی بر چیپست تازه معرفی شده X570 کمپانی AMD باشیم. در این زمینه به تازگی تیزری رسمی از یک مادربرد ساخت ام‌اس‌آی در فضای اینترنت منتشر شده که در آن از یک انیمیشن ساده و نه چندان مشخص استفاده شده است. البته با دقت به همین انیمیشن کوتاه می‌توان جزییاتی را در خصوص این محصول مبتنی بر چیپست ایکس570 بدست آورد.

این مادربرد براساس اطلاعاتی که در تیزر ارائه شده از استاندارد WIFI6 پشتیبانی می‌کند که این یعنی کاربران می‌توانند از ارتباط بی‌سیم پرسرعت و با پهنای باند وسیع 802.11ax WIFI بهره ببرند. از آنجایی که در تیزر به کلمه Ace اشاره شده بنابراین این محصول یک مادربرد MSI X570 MEG Ace خواهد بود. برای رمزآلود بودن بیشتر، کمپانی MSI ویدیوی کوتاهی را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است.

مادربرد MSI X570 MEG Ace با پشتیبانی از Ryzen 3000 وWIFI6 (AX)

این تولیدکننده تایوانی ضمن انتشار ویدیو، عبارت‌های MEG و Ace و اعداد 5، 6 و 7 را نیز به کار برده است. طبیعتا اعداد 5 و 7 به چیپست جدید X570 که AMD به تازگی از آن رونمایی کرده مربوط شده و عدد 6 نیز به پشتیبانی مادربرد از استاندارد بی‌سیم جدید WIFI6 اشاره دارد.

از آنجایی که مادربرد MSI X570 MEG Ace  به تازگی در یکی از دیتابیس‌های آنلاین مشاهده شده بود، بنابراین به احتمال زیاد هدف ام‌اس‌آی از انتشار این تیزر جدید به نوعی معرفی مادربرد مذکور بوده است چرا که تکه‌های پازل به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند. علاوه بر این، منبع اطلاعاتی که MSI X570 MEG Ace را مشخص کرد دو مادربرد MSI MEG X570 Godlike و MSI MEG X570 Creation را نیز در لیست خود ارائه نموده بود.

علاوه بر این، چند بار به عدد 3000 اشاره شد که به احتمال زیاد به پردازنده‌های جدید سری Ryzen 3000 کمپانی AMD دلالت دارد. بدین ترتیب مادربرد MSI X570 MEG Ace با پشتیبانی از پردازنده‌های رایزن 3000 و وای‌فای6 به زودی باید به صورت رسمی معرفی شود.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *