سخت‌افزار

MSI از کارت گرافیک سری RX 5700 Mech OC رونمایی کرد

MSI از کارت گرافیک سری RX 5700 Mech OC رونمایی کرد

کمپانی ام‌اس‌آی به تازگی یک رویداد جدید به‌صورت استریم زنده را تحت عنوان The Great GPU Battle of 2019 در اینترنت منتشر کرد. در این برنامه زنده که در کانال یوتیوب MSI نیز قابل دسترس است، دو مجری برنامه یعنی پیتر و میشل کار‌‌ت‌های گرافیک مختلف ام‌اس‌آی از برندهای AMD و انویدیا را هم از نظر طراحی و هم عملکرد مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه برنامه، وقتی صحبت از پردازشگرهای گرافیکی جدید این کمپانی شد، دو مجری به کارت‌های گرافیک جدید AMD Radeon اشاره کردند که ام‌اس‌آی قرار است آنها را در سری‌های مختلف به بازار عرضه کند. علاوه بر این، مدل‌های Air Boost از سری کارت‌های گرافیک Radeon RX 5700 این کمپانی با فن‌های خنک‌کننده مشابه نسخه مرجع نیز به زودی عرضه خواهند شد.

اما این تولیدکننده تایوانی نسخه‌های Gaming X، Evoke OC و Mech OC کارت‌های گرافیک RX 5700 و RX 5700 XT را نیز در نظر دارد که به احتمال زیاد در ماه اوت روانه بازار خواهند شد اما عرضه برخی از مدل‌ها ممکن است حتی تا ماه سپتامبر نیز به طول بی‌انجامد. خبر خوب دیگر برای طرفداران کارت‌های گرافیک MSI این است که محصولات مذکور از جمله RX 5700 Mech OC به همراه Xbox Game Pass سه‌ماهه برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهند شد.

MSI از کارت گرافیک سری RX 5700 Mech OC رونمایی کرد

پیش از آغاز استریم این برنامه زنده، دو مجری تصویری از کارت گرافیک RX 5700 XT Mech OC را به نمایش گذاشتند که البته هنوز طراحی آن به اتمام نرسیده و ممکن است محصول نهایی از نظر ظاهر و طراحی کمی تغییر داشته باشد. باتوجه به عکس می‌توان گفت طراحی این کارت گرافیک شباهت‌هایی با کارت‌های سری Ventus ام‌اس‌آی دارد.

کارت گرافیک رده‌بالاتر ام‌اس‌آی در سری Evoke OC عرضه خواهد شد که در این برنامه به جزییاتی در خصوص طراحی و ویژگی‌های اختصاصی آن پرداخته شد. در نهایت بالاترین رده کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 5700 مربوط به خانواده Gaming X ام‌اس‌آی هستند که از طراحی ویژه با دو فن خنک کننده از نوع TORX 3.0 و طراحی حرارتی FROZR 7 بهره برده و یک مدل با سه فن خنک کننده نیز در سری Gaming X Trio عرضه خواهد شد.

منبع: hexus

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید