سخت‌افزار

آیا بعضی از تلفن‌های همراه Pixel 3 XL از مشکلات مرتبط با اسپیکر رنج می‌برند؟

google_pixel_3

انتشار نسخه جدیدی از تلفن‌های همراه مبتنی بر برند پیکسل (Pixel) بدون برخورداری از مشکلاتی در هنگام عرضه اولیه به‌نوعی عاملی اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود. برخی از مصرف‌کنندگان ممکن است مشکلات مرتبط با پنل‌های OLED نمایشگرهای دستگاه Pixel 2 XL را به یاد داشته باشند، اکنون به نظر می‌رسد که قرعه به نام اسپیکرهای نسخه جدید و تازه نفس تلفن همراه پیکسل افتاده است تا برخی از خریداران را با آزار و اذیت‌های گوناگونی همراه سازد. برخی از کاربران تلفن همراه Pixel 3 XL اظهار داشته‌اند که در شرایط مختلف، صدای نویز مانند یا اعوجاجی را از اسپیکر دستگاه خود می‌شنوند که این مهم در کسب تجربه‌ای ناب هنگام گوش فرا دادن به موسیقی مورد علاقه تأثیرگذار می‌باشد.

دارندگان دستگاه فوق موضوع مربوطه را به بستر شبکه‌های اجتماعی کشانده و اظهار داشته‌اند که اسپیکر تلفن همراه Pixel 3 XL آن‌ها، حتی در میزان بلندی صدای پایین نیز نویز استاتیک و یا صدایی زوزه مانند را تولید می‌کند. گزارش‌های دریافتی در خصوص مشکل اشاره شده تنها محدود به دستگاه نامبرده شده و محصول Pixel 3 خوشبختانه از موارد مشابهی رنج نمی‌برد.

به نظر می‌رسد که صدای زوزه مانند اشاره شده توسط آهنگ‌های به‌خصوص، پیغام‌های اعلان و همچنین بعضی از فایل‌های ویدئویی تولید می‌شود. برخی از کاربران اظهار داشته‌اند که اصوات موجود در فرکانس‌های پایین تا متوسط نظیر 20 تا 500 هرتز با شفافیت بیشتری قابل شنیدن می‌باشند. یکی از مصرف‌کنندگان اعلام کرده است که مشکل فوق در دستگاه وی به خودی خود رفع شده است، اما برخی دیگر بر این باورند که منبع بروز اصوات گوش خراش مربوطه به مشکلی سخت‌افزاری در بطن دستگاه باز می‌گردد.

اسپیکر جلویی تلفن همراه Pixel 3 XL

پیشتر تلفن همراه Pixel 2 XL نیز از مشکلی مشابه رنج برده و قربانیان موضوع با موفقیت توانستند دستگاه خود را تعویض نمایند. اکنون به نظر می‌رسد که شرایط مشابهی مجدداً رخ داده و وقایع پیشین باری دیگر در حال تکرار می‌باشند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید