سخت‌افزار

جزئیات هزینه تعمیر تلفن همراه آیفون XR به‌صورت رسمی منتشر شد!

iphone-x-service-repair-fees

اگر تاکنون گذرتان به مراکز رسمی تعمیرات دستگاه‌های کمپانی اپل افتاده باشد، حتماً به این نکته پی برده‌اید که تعمیر یک آیفون خارج از گارانتی به هیچ عنوان ارزان به شمار نرفته و این موضوع در خصوص محصول آیفون XR نیز همچنان صادق می‌باشد. کمپانی اپل در تازه‌ترین اقدام خود هزینه تعمیرات تلفن همراه آیفون XR را مشخص کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، کاربران و مصرف‌کنندگان در صورت اتمام بازه زمانی گارانتی دستگاه خود و بروز مشکلاتی برای آن، باید جیب یا حساب بانکی خود را برای سورپرایزی ویژه آماده کنند.

کمپانی اپل در تازه‌ترین اقدام خود جزئیاتی در خصوص میزان هزینه‌های مورد نیاز جهت انجام فرآیندهای تعمیراتی مختلف را بر روی تلفن همراه آیفون XR منتشر کرده است. تعمیر صفحه نمایشگر محصول مذکور در حالت اتمام و یا شرایط خارج از گارانتی نیازمند پرداخت 199 دلار می‌باشد. این در حالی است که بروز آسیب به قسمت‌های دیگر دستگاه، از جمله قسمت پشتی آن مبلغی برابر با 399 دلار را جهت تعمیر نیازمند می‌باشد.

کاربرانی عضو برنامه +AppleCare در مقایسه با مبالغ اشاره شده تخفیفات ویژه‌ای را دریافت کرده و تنها نیازمند پرداخت 29 دلار برای تعمیر صفحه نمایشگر و 99 دلار جهت تعمیر دیگر آسیب‌های متفرقه می‌باشند. بدون شک برنامه پوششی فوق درزمینهٔ کاهش میزان هزینه‌های اعمالی بر جیب مصرف‌کنندگان بسیار تأثیرگذار می‌باشد، اما مزیت آن تنها هنگامی قابل مشاهده است که شرایطی جهت تعمیر دستگاه مهیا شود.

تلفن همراه آیفون XR

تعمیر دستگاه تلفن همراه آیفون XR با پرداخت میزان هزینه‌های کمتر توسط تعمیرکاران سوم شخص نیز امکان‌پذیر می‌باشد، اما خدمات رسمی کمپانی اپل با توجه به توضیحات فوق در نوع خود بسیار گزاف تلقی می‌شوند. ذکر این نکته نیز ضروری است که تعمیر خارج از گارانتی صفحه نمایشگر تلفن‌های همراه آیفون XS و XS Max نیز برابر با 279 و 329 دلار (به ترتیب) برای مصرف‌کنندگان هزینه دربر دارد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *