موبایل

پیش‌بینی جدید قیمت 849 دلاری را برای آیفون 6.1 اینچی نشان می‌دهد

iPhone-X-and-iPhone-X-Plus

معمولا پیش از این که اپل در رویداد اختصاصی دوازدهم سپتامبرش مدل‌های جدید آیفون خود را معرفی کند، تحلیل‌گران قیمت‌های تخمینی خود را برای این محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان، ارائه می‌دهند. اپل قصد دارد آیفون 9 مجهز به پنل LCD خود را با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی روانه بازار کند و گفته می‌شود کاربران باید قیمت 849 دلاری را برای آن در نظر داشته باشند.

براساس پیش‌بینی راد هال، قیمت آیفون 9 مبلغ زیاد 849 دلار خواهد بود نه 699 دلاری که پیش‌تر تخمین زده شده بود. در پیش‌بینی قبلی که مدتی پیش صورت گرفت، قیمت نسخه ال‌سی‌دی iPhone 9 اپل 699 دلار اعلام شده بود. این در حالی است که براساس این پیش‌بینی مدل iPhone Xs که جانشین مدل ایکس سال گذشته محسوب می‌شود، با قیمت 799 دلار برای نسخه پایه عرضه خواهد گردید.

اگر این حدس و گمان‌ها را نادرست بدانیم، در پیش‌بینی جدید آیفون ایکس‌اس با قیمت 749 دلار و نسخه بزرگتر آیفون ایکس‌اس مکس با قیمت گزاف 1149 دلاری خود واقعا هوش از سر بسیاری از کاربران خواهند برد! هر چند واقعا بعید بنظر می‌رسد که اپل چنین بازه قیمتی را برای محصولات جدیدش در نظر بگیرد. در واقع اگر روال منطقی قیمت‌گذاری اپل را مدنظر قرار دهیم، قیمت 699 دلاری برای iPhone 9، 799 دلاری برای iPhone Xs و 999 دلاری برای iPhone Xs Max قابل باورتر خواهد بود.

براساس شایعات منتشر شده اخیر iPhone 9 اپل از همان چیپست A10 Fusion بهره خواهد برد. اما شایعه‌ای دیگر حاکی از آن است که نسخه 6.1 اینچی این گوشی هوشمند محبوب از چیپست جدید A12 که TSMC با معماری 7 نانومتری FinFET طراحی‌ شده عرضه خواهد شد. برخلاف مدل‌های مجهز به پنل OLED که از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردارند، iPhone 9 از 3 گیگابایت رم بهره برده اما در عوض یک نسخه دو سیم کارت را نیز ارائه خواهد کرد.

 

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *