موبایل

درصد کمی از کاربران با طراحی ناچ آیفون مخالف هستند

درصد کمی از کاربران با طراحی ناچ آیفون مخالف هستند

در حال حاضر آیفون ایکس تنها محصولی است که صفحه نمایش بدون حاشیه آن برخلاف گوشی‌های هوشمند اندرویدی از یک نوار مشکی رنگ یا اصطلاحا پیشانی برخوردار نیست. البته دستگاه‌هایی مانند Vivo NEX و OPPO Find X فاصله خود را از این نظر با آیفون ایکس بسیار کم کرده‌اند.

اگرچه تعداد مخالفان با طراحی ناچ صفحه نمایش آیفون ایکس زیاد نیست اما بسیاری از کاربران به دنبال ویژگی‌های مهم‌تری هستند. براساس یک نظرسنجی جدید که از 1665 فرد بالغ صورت گرفته است، 75 درصد از آنها امیدوار بودند که آیفون‌های جدید از عمر باتری بهتری برخوردار باشند. این مشکل البته فقط به اپل و گوشی‌های هوشمندش اختصاص نداشته و تقریبا اکثر گوشی‌های هوشمند پرچمدار یا غیرپرچمدار را درگیر خودش کرده است. برای مثال باتری آیفون ایکس با استفاده معمولی به زحمت یک روز کامل را دوام می‌آورد.

 بنظر می‌رسد اپل نیز از این موضوع باخبر بوده و به همین دلیل آیفون ایکس که سال گذشته عرضه شد، از ضخامت بیشتری نسبت به به آیفون 5 و بالاتر برخوردار باشد. اپل در طراحی این گوشی از دو باتری L شکل مجزا برای بهبود وضعیت شارژدهی iPhone X استفاده کرده است. همچنین به لطف پدهای شارژ بی‌سیم AirPower شارژ باتری با سرعت و سهولت بیشتری همراه خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حدودا 66 درصد از رای‌ها را شامل می‌شود قابلیت مقاومت در برابر شکستن صفحه نمایش آیفون می‌باشد. این موضوع خصوصا باتوجه به هزینه بسیار زیاد تعویض صفحه نمایش شکسته آیفون ایکس و آیفون 8 بسیاری از کاربران را نگران کرده است.

همچنین 44 درصد از کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی تمایل دارند اپل حافظه داخلی بیشتری را برای آیفون‌ها در نظر بگیرد. البته قرار است مدل جدید iPhone XS با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و قیمتی بالا روانه بازار شود.

حدودا 37 درصد از کاربران آیفون نیز خواستار بازگشت جک هدفون 3.5 میلی‌متری شده‌اند. آنها از این که نمی‌توانند همزمان آیفون را شارژ کرده و به موسیقی گوش کنند شکایت دارند. در نهایت 10 درصد از کاربران شرکت کننده تمایل دارند اپل طراحی ناچ یا بریدگی بالای صفحه نمایش را در آیفون‌های جدید حذف کند، این یعنی طراحی جدید اپل مورد تایید اکثریت کاربران واقع شده است.

 

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *