سخت‌افزار

کمپانی QNAP از سری محصولات TS-x77XU خود پرده برداشت

کمپانی QNAP از سری محصولات TS-x77XU خود پرده برداشت

کمپانی QNAP، پیشرو در زمینه طراحی و توسعه دستگاه‌های محاسباتی، شبکه و ذخیره‌ساز سرانجام از سری محصولات پرقدرت خود NAS خود تحت عنوان TS-x77XU پرده برداشت. سری محصولات نسل فعلی در نگاه کلی از تعداد هشت محفظه TS-877XU-RP ،تعداد دوازده محفظه TS-1277XU-RP و شانزده محفظه TS-1677XU-RP برخوردار می‌باشند. علاوه بر آن استفاده از پردازنده‌های مرکزی بسیار پرقدرت و سرعت ای‌ام‌دی رایزن با شمارش تعداد هسته‌ها و رشته‌های پردازشی فراوان نیز سری محصولات معرفی شده را قادر کرده است تا در زمینه بهبود چشمگیر نیازمندی‌های مجازی‌سازی حوزه‌های مربوطه بتوانند بسیار مفید واقع شوند.

سری محصولات TS-x77XU در نسخه‌های متفاوتی با برخورداری از پردازنده‌های مرکزی Ryzen 3 1200 ،Ryzen 5 2600 و Ryzen 7 2700 قابل دسترس هستند که همگی با توجه به مشخصات فنی خود نمایانگر توان پردازشی خارق‌العاده برای سناریو‌ها و اپلیکیشن‌های تطبیق‌پذیر (از جمله حوزه‌های مجازی‌سازی دسکتاپ و سرور، تبدیل کد/پخش آنلاین محتویات ویدئویی به‌صورت در لحظه و زیرساخت‌های ابری خصوصی) می‌باشند. تعداد چهار درگاه PCIe به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا قدرت عملکرد سیستم‌های NAS را با افزودن آداپتورهای شبکه‌های، حافظه‌های جامد M.2، کارت‌های مبتنی بر نسل دوم USB 3.1 و صد البته کارت گرافیک با گسترش بیشتری همراه سازند. محصول TS-1677XU همراه با یک منبع تغذیه 500 واتی جهت پشتیبانی و تأمین توان مورد نیاز کارت گرافیک در صورت نیاز عرضه می‌گردد؛ علاوه بر آن مدل‌های مختلف با برخورداری از واحدهای منبع تغذیه نیز قابل دسترس هستند.

سری محصولات TS-x77XU کمپانی QNAP

آقای David Tsao، مدیر بخش محصولات کمپانی QNAP در این ‌باره فرمودند:

“در پاسخ به نیازمندی‌های گسترده بازار، کمپانی QNAP سیستم‌های NAS مبتنی بر پردازنده‌های مرکزی ای‌ام‌دی رایزن را به سبد محصولاتی خود افزوده است. سری محصولات TS-x77XU با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون توان پردازشی چشمگیر، قابلیت گسترش روان و پتانسیل ذخیره‌ساز بالا مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازند تا کسب و کار خود را به سطح دیگری منتقل کرده و مدت زمان کسب منابع خود را با کاهش بسیار بیشتری همراه سازند.”

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید