سخت‌افزار

SOHO NAS جدید TS-251B با پردازنده دو هسته‌ای اینتل توسط QNAP معرفی شد

TS-251B

کمپانی QNAP Systems امروز از NAS جدید خود تحت عنوان TS-251B رونمایی کرد. این محصول از یک پردازنده دو هسته‌ای اینتل J3355 برخوردار بوده و به کاربران خانگی و SOHO امکان تجربه محتوای با کیفیت 4K را داده و در کنار آن یک خروجی 4K HDMI و امکانات گسترده در زمینه پشتیبان‌گیری و اشتراک‌گذاری اطلاعات را نیز ارائه می‌دهد. تی‌اس-251بی همچنین از یک درگاه PCIe به منظور ارتقای کارکردهای اصلی بهره می‌برد.

به لطف این درگاه کاربر می‌تواند به راحتی توانمندی دستگاهش را افزایش دهد. با نصب یک کارت QNAP QM2 می‌توان قابلیت کشینگ M.2 SSD و اتصال 10GbE را در اختیار داشت و یا با نصب کارت QNAP QWA-AC2600 از یک آداپتور بی‌سیم به منظور ایجاد یک شبکه وایرلس برای ذخیره‌سازی و استریم محتوا بهره برد. یک کارت USB 3.1 نسل دوم(10 گیگابیت بر ثانیه) برای افزایش تعداد پورت‌های USB و یا کارت QXG-10G1T برای بهره‌مندی از اتصال 10GbE از جمله مواردی هستند که کاربر قادر است به TS-251B بیفزاید.

این NAS خانگی از پردازنده 14 نانومتری Intel Celeron J3355 با سرعت هسته 2.0 گیگاهرتزی بهره می‌برد که حداکثر تا 2.5 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم DDR3L(امکان افزایش حداکثر تا 8 گیگابایت)، یک پورت Gigabit LAN و پشتیبانی از درایوهای SATA 6Gb/s از جمله مشخصات اصلی این محصول هستند.

TS-251BTS-251B

TS-251B از اپلیکیشن‌های مختلف و کاربردی برای کمک به مدیریت هر چه بهتر محتوای کاربر برخوردار می‌باشد که می‌توان به قابلیت جستجوی کاملا متنی و سریع Qsirch برای پیدا کردن هر چه سریعتر اطلاعات مورد نظر، Qsync و Hybrid Backup Sync به منظور ساده‌سازی روند اشتراک‌گذاری و همگام‌سازی بین دستگاه‌های مختلف و در نهایت برنامه‌های مختلفی مانند Cinema28 ،QVHelper ،Qmedia و Video HD که امکان لذت بردن از محتوای با کیفیت از طریق پروتکل‌های مختلف استریمینگ را فراهم می‌کنند.

QNAP  این NAS را در دو کانفیگ عرضه می‌کند؛ هر دو کانفیگ از پردازنده یکسان برخوردار بوده و میزان رم آنها متفاوت(2 یا 4 گیگبایت) است.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *