سخت‌افزار

QNAP ذخیره‌ساز هیبریدی TS-977XU را عرضه کرد

TS-977XU

کمپانی QNAP امروز ذخیره‌ساز تحت شبکه و هیبریدی جدید خود تحت عنوان TS-977XU را عرضه کرد. این ذخیره‌ساز که از پردازنده‌های AMD Ryzen بهره می‌برد در واقع نخستین NAS این کمپانی است که برپایه ساختار هیبریدی 1U تولید شده است. این ذخیره‌ساز امکان نصب چهار هارد دیسک 3.5 اینچی ساتا و پنج درایو وضعیت جامد 2.5 اینچی با رابط ساتا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

NAS جدید کیونپ برای کسب‌ و کارها و سازمان‌ها گزینه‌ای ایده‌آل بوده و یک راهکار ذخیره‌سازی اطلاعات کارآمد و بهینه از نظر هزینه محسوب می‌شود. به لطف پردازنده‌های جدید AMD Ryzen و همچنین ساختار ذخیره‌سازی هیبریدی پیشرفته به همراه اتصال پرسرعت 10GbE SFP+، ذخیره‌ساز تحت شبکه جدید کیونپ عملکرد فوق‌العاده‌ای را در قالب یک فریم جمع و جور 1U ارائه می‌دهد.

TS-977XU از اسلات‌های اضافی PCIe نیز برخوردار است تا کاربران بتوانند کارایی ذخیره‌ساز خود را افزایش داده و همگام به توسعه کسب و کار یا سازمان خود، این دستگاه را نیز ارتقا دهند.

کیونپ این ذخیره‌ساز جدید را در دو مدل مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen 3 1200 و Ryzen 5 2600 ارائه می‌کند که حداکثر 6 هسته و 12 رشته پردازشی را ارائه می‌دهند. ساختار هیبریدی TS-977XU این مزیت را برای کاربران دارد تا همزمان از ظرفیت بالای درایوهای 3.5 اینچی ساتا و عملکرد سریع درایوهای وضعیت جامد 2.5 اینچی بهره ببرند.

NAS جدید این شرکت از پورت‌های شبکه پرسرعت و دوتایی Mellanox ConnectX -4 Lx 10GbE برخوردار برده و قادر است ارتباطی سریع و کارآمدتر را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین یک اسلات PCIe نیز وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند یک کارت توسعه QM2، کارت USB 3.1 Gen 2 (10Gbps)، کارت شبکه بی‌سیم و یا یک کارت گرافیک مبتدی با ابعاد کوچک را به ذخیره‌ساز خود اضافه کنند.

ذخیره‌سازی هیبریدی جدید کیونپ از حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 (4 ماژول 16 گیگابایتی DDR4 UDIMM) پشتیبانی کرده و دو پورت Gigabit LAN، یک پورت USB 3.1 Gen 2 (10Gbps) Type-A و چهار پورت USB 3.0 Type-A را ارائه می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید