سخت‌افزار

سامسونگ مانیتور منحنی گیمینگ CJG5 خود را معرفی کرد

CJG5

کمپانی سامسونگ در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 که از تاریخ 21 الی 25 اوت برگزار می‌شود مانیتور منحنی گیمینگ جدید خود تحت عنوان CJG5 را معرفی نمود. این مانیتور که در سری محصولات حرفه‌ای و پیشرفته سامسونگ جای می‌گیرد از پنل بسیار عریض CHG90 بهره می‌برد.

این مدل فعلا قرار است در دو اندازه 32 اینچی(C32JG5) و 27 اینچی(C27JG5) به بازار عرضه شود و از ویژگی‌های اصلی و برجسته آنها می‌توان وضوح تصویر بالای WQHD، پنل منحنی، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ کنتراست بسیار بالا را برشمرد.

این مانیتورهای جدید که از سه‌ماهه سوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت از طراحی با حاشیه بسیار باریک، تنظیمات تصویر بهینه شده برای بازی و سرعت پاسخگویی بسیار بالا برخوردار بوده و بدین ترتیب کاربران می‌توانند از مشاهده تصاویری نرم و بسیار روان در کنار قیمتی مقرون بصرفه و مناسب لذت ببرند.

مانیتورهای گیمینگ CJG5 سامسونگ از وضوح بسیار عالی 2560 در 1440 پیکسل(WQHD) بهره می‌برند که چهار بار بیشتر از رزولوشن اچ‌دی محسوب می‌شود. رنگ مشکی با عمق بسیار زیاد، رنگ سفید روشن‌تر و رنگ‌های اغواکننده و جذاب، نرخ کنتراست بسیار مناسب 3000:1 در کنار پنل بسیار با کیفیت و منحنی VA و طراحی بدون حاشیه امکان تجربه بازی‌های کامپیوتری در بهترین سطح بصری و با کمترین خستگی چشم‌ها را به کاربر ارائه خواهند نمود.

به لطف انحنای 1800R پنل این مانیتور، نیاز به تغییر فاصله‌های کانونی چشم کاهش یافته و در نتیجه کاربر احساس خستگی به مراتب کمتری را تجربه می‌کند. نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی پنل مانیتورهای CJG5 هرگونه تاخیر و لگ را در محیط‌های وسیع و صحنه‌های بصری باشکوه به حداقل و حتی صفر کاهش می‌دهد. در حالت‌های نمایش بازی و سینما مانیتور به صورت خودکار سطح گاما، نرخ کنتراست، شارپنس و درخشندگی را برای هر ژانر بازی و فیلم‌های سینمایی تغییر داده تا بهترین تجربه ممکن را برای شما به ارمغان آورد.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید