سخت‌افزار

CES 2020: محصولات گیمینگ جدید HyperX رونمایی شدند

CES 2020: محصولات گیمینگ جدید HyperX رونمایی شدند

برند HyperX (زیرمجموعه کمپانی کینگستون) با دست پر به نمایشگاه CES امسال آمد. این برند نوآوری‌ها و محصولات جدید خود را در معرض نمایش گذاشت که با استقبال کابران نیز مواجه شد. شاید گل سر سبد محصولات این برند ChargePlay Clutch بود که در واقع یک داک باتری نوآورانه برای کنسول دستی نینتندو سوییچ است.

این دستگاه کاربردی به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام بازی باتری‌ها را تعویض کنید. باتری پک‌های ارائه شده به همراه دستگاه دارای تاییدیه شارژ بی‌سیم Qi بوده و همچنین داک شارژ ChargePlay Qi که جداگانه قابل تهیه است نیز به شما امکان شارژ دو باتری پک را به صورت همزمان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید این دستگاه را به دو قسمت تبدیل کنید تا بازی‌های نینتندو سوییچ را به شکل جدیدی تجربه نمایید.

Cloud Flight S محصول دیگری است که HyperX در جریان نمایشگاه رونمایی کرد. این هدست با فرم فاکتور دور گوش از یک میکرفون با کیفیت نیز بهره می‌برد که برای گیمرها یک غنیمت بزرگ است. یکی از دو گوشی این هدست قابلیت شارژ شدن بی‌سیم تحت استاندارد Qi را داشته و به همین دلیل با نزدیک کردن آن به هر سطحی که امکان شارژ بی‌سیم Qi را ارائه می‌دهد، باتری داخلی هدست شارژ خواهد شد.

این باتری شارژدهی حداکثر تا 30 ساعت را ارائه داده و DAC داخلی آن قابلیت پخش صدای فراگیر 7.1 کاناله را نیز دارد. نرم‌افزار Ngenuity به شما امکان کنترل جلوه‌های نورپردازی RGB لوگوهای HyperX در دو طرف هدست را می‌دهد.

هایپرایکس همچنین از سوییچ‌های مکانیکی جدید خود برای صفحه کلید‌های آینده این برند نیز رونمایی کرد. در جریان نمایشگاه CES این برند صرفا از کیبورد Alloy Origins رونمایی کرد که به سوییچ‌های جدید HyperX Aqua مجهز بوده و با توجه به طراحی جدیدش، حداکثر بازخورد Tactile (کلیکی) را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، هایپرایکس چند محصول به تازگی عرضه شده مانند ماوس Pulsefire Raid و پد ماوس Fury Ultra RGB را نیز در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشت.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *