سخت‌افزار

سیگیت از اس‌اس‌دی IronWolf 510 M.2 NVMe رونمایی کرد

سیگیت از اس‌اس‌دی IronWolf 510 M.2 NVMe رونمایی کرد

کمپانی سیگیت به عنوان یکی از پیشتازان صنعت حافظه‌های ذخیره‌سازی امروز از اس‌اس‌جدید خود برای استفاده در NAS چند کاربره رونمایی کرد. این اس‌اس‌دی جدید با نام IronWolf 510 از نوع M.2 NVMe بوده و سرعت کش آن تا حداکثر 3 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد که در سیستم‌های سازگار با پروتکل NVMe در دسترس بوده و برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و ذخیره‌سازهای تحت شبکه تجاری گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

این اس‌اس‌دی جدید برای ذخیره‌سازهای تحت شبکه‌ای که در هفت روز هفته و 24 ساعته فضای ذخیره‌سازی چند کاربره را ارائه می‌دهند و از قابلیت کش کردن برخوردارند انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود. IronWolf 510 نیازمندهای بزرگترین تولیدکنندگان ذخیره‌سازهای تحت شبکه را تامین نموده و به محیط‌های چند کاربره اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را به شکل حرفه‌ای‌تری مدیریت نموده و از عملکردی سطح بالا و پایدار لذت ببرند.

SSD جدید سیگیت با زمان خرابی 1.8 میلیون ساعت که برای یک ذخیره‌ساز مبتنی بر رابط اتصال PCIe قابل توجه است یک اس‌اس‌دی کاملا قابل اطمینان محسوب شده و با سرویس‌هایی نظیر دو سال ریکاوری اطلاعات و گارانتی 5 ساله کاربران مصرفی و تجاری می‌توانند سال‌ها با خیال راحت اطلاعات مهم خود را ذخیره‌سازی نموده و از آنها استفاده کنند.

سیگیت از اس‌اس‌دی IronWolf 510 M.2 NVMe رونمایی کرد

IronWolf 510 از رابط اتصال PCIe Gen3 x4 و پروتکل NVMe 1.3 پشتیبانی نموده و در ظرفیت‌های متنوعی نظیر 240، 480 و 960 گیگابایتی و همچنین 1.92 ترابایتی عرضه خواهد شد. تولیدکنندگان سرشناس ذخیره‌سازهای تحت شبکه که به دنبال ارائه حافظه ذخیره‌سازی زیاد و قابل اطمینان به کسب و کارهای کوچک تا متوسط و همچنین متخصصین حرفه‌ای تولید محتوا هستند، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به این محصول سیگیت داشته باشند.

سیگیت قرار است اس‌اس‌دی جدیدش را به ترتیب با قیمت 120، 170، 320 و 540 دلاری برای نسخه‌های 240، 480، 960 گیگابایتی و 1.92 ترابایتی به بازار عرضه نماید.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید