لپ‌تاپ

مدل 17 اینچی MacBook Pro تا سال 2021 عرضه نمی‌شود

MacBook Pro

از زمانی که اپل تولید مدل 17 اینچی از لپ‌تاپ‌های MacBook Pro را متوقف کرد چندین سال می‌گذرد و مدت‌هاست کاربران به مدل 15 اینچی به عنوان بزرگترین مدل در این سری محدود شده‌اند. بدون شک تعداد زیادی از کاربران هستند که هنوز هم دلشان برای مدل‌های 17 اینچی این لپ‌تاپ‌های دوست داشتنی تنگ شده و همچنان به دنبال این هستند که آیا اپل این مدل‌ها را بار دیگر عرضه خواهد کرد یا خیر.

متاسفانه به نظر می‌رسد این اتفاق حداقل تا چند سال دیگر رخ نخواهد داد. براساس ادعای مینگ‌-چی کو، یکی از تحلیلگران شناخته شده بازار محصولات اپل، مدل‌های بزرگ‌تر MacBook Pro احتمالا تا قبل از سال 2021 در بازار عرضه نخواهند شد.

براساس آخرین یادداشتی که وی از خود به اشتراک گذاشته است، ظاهرا مدل بزرگتر از 15 اینچی مک‌بوک پرو به احتمال زیاد در سال 2021، یعنی دو سال دیگر روانه بازار خواهد شد. این مدل احتمالا به یک نمایشگر از نوع میکرو ال‌ای‌دی مجهز می‌باشد که پوشش وسیع‌تر از فضاهای رنگی و کنتراست بسیار بالایی را ارائه می‌دهد.

همان طور که می‌دانید لپ‌تاپ‌های اپل در حال حاضر از پنل‌های ال‌سی‌دی برخوردارند، اما اگر منصفانه نگاه کنیم، لپ‌تاپ‌های MacBook Pro این کمپانی نمایشگرهایی بسیار روشن، درخشان و زیبا دارند که بارها توسط منتقدین بسیاری مورد تحسین قرار گرفته‌اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل در صورت عرضه مدل 17 اینچی کاربرانی را هدف قرار دهد که به دنبال صفحه نمایش‌هایی حتی بهتر و با کیفیت‌تر هستند. این کاربران معمولا در زمینه تولید محتوای دیجیتال و ویرایش عکس و فیلم فعالیت دارند.

کو پیش‌تر اعلام کرده بود که مدل بزرگتر MacBook Pro احتمالا به یک نمایشگر 16 اینچی مجهز خواهد بود اما اکنون وی مدعی شده که این مدل 17 اینچی می‌باشد. به هر حال فعلا نمی‌توان به این شایعات دل خوش بود و باید دید آیا اپل تغییری در سیاست‌های خود اعمال خواهد نمود یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *