لپ‌تاپ

لپ‌تاپ Vaio SX12 سونی با طراحی جمع‌وجور و پورت‌های فراوان معرفی شد

لپ‌تاپ Vaio SX12 سونی با طراحی جمع‌وجور و پورت‌های فراوان معرفی شد

معمولا وقتی ابعاد یک لپ‌تاپ کوچک می‌شود و یا کمپانی‌ها برای زیبایی بیشتر ضخامت بدنه آنها را کاهش می‌دهند شاهد کاهش تعداد پورت‌های اتصال نیز هستیم. اما سونی به تازگی با معرفی لپ‌تاپ Vaio SX12 خلاف این موضوع را ثابت کرده است. این لپ‌تاپ از یک نمایشگر 12.5 اینچی بهره برده و علیرغم طراحی بسیار جمع‌وجورش وقتی به بخش گزینه‌های اتصال می‌رسیم شاهد گزینه‌های فراوانی در سطح لپ‌تاپ‌های 15 اینچی و حتی بزرگتر هستیم.

لپ‌تاپ جدید سونی تنها 888 گرم وزن داشته و برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ با ضخامت و وزن کم هستند که تعداد زیادی پورت اتصال را در اختیارشان قرار دهد، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. گزینه‌های اتصال ارائه شده در لپ‌تاپ Vaio SX12 سونی شامل 3 پورت USB A، یک پورت USB-C برای شارژ، یک اسلات کارت‌خوان SD، یک جک هدفون/میکروفون، یک پورت شبکه، یک پورت HDMI کامل و حتی یک اتصال VGA می‌شود.

لپ‌تاپ Vaio SX12 سونی با طراحی جمع‌وجور و پورت‌های فراوان معرفی شد

از نظر مشخصات فنی نیز کاربران می‌توانند به پردازنده‌های نسل هشتم Core i5 و یا i7، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD دسترسی داشته باشند. همچنین ترک‌پد به‌کار رفته در این لپ‌تاپ نیز از دو دکمه فیزیکی برخوردار بوده و از چند لمس همزمان پشتیبانی می‌کند. یک حسگر تشخیص اثر انگشت، پوشش ضدانعکاس صفحه نمایش، باتری با شارژدهی 14 ساعت و یک صفحه‌کلید کامل با کلیدهای بدون صدا به همراه یک ماژول اختیاری LTE از جمله امکاناتی هستنند که در لپ‌تاپ جدید سونی ارائه شده‌اند.

سونی قرار است لپ‌تاپ Vaio SX12 را با قیمتی بین 1100 تا 2000 دلار در هفته جاری به بازار کشور ژاپن عرضه نموده و هنوز مشخص نیست این محصول چه زمانی به بازار اروپا و ایالات متحده وارد خواهد شد، هر چند کاربران در این دو بازار در حال حاضر به دو مدل S11 و SX14 نیز دسترسی دارند.

منبع: techspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید