موبایل

پیش‌فروش Galaxy Fold از 26 آپریل آغاز خواهد شد

Galaxy Fold

گوشی هوشمند Galaxy Fold یک محصول جالب توجه و جذاب محسوب می‌شود که پتانسیل این را دارد تا مسیری جدید را در زمینه طراحی و کارایی گوشی‌های هوشمند در این بازار داغ و دائما در حال تغییر ایجاد نماید. اما همان طور که احتمالا می‌دانید سامسونگ گلکسی فولد خود را هنوز به طور انبوه وارد بازار نکرده است. از سوی دیگر قیمت 1980 دلاری آن بدون شک باعث خواهد شد تا طیف وسیعی از کاربران امکان دسترسی به این گوشی هوشمند نوآورانه را نداشته باشند.

اما به هر حال اگر با صرف هزینه تقریبا 2000 دلاری برای یک گوشی هوشمند مشکلی ندارید احتمالا خوشحال می‌شوید وقتی بگوییم این تولیدکننده کره‌ای به طور رسمی اعلام کرد پیش‌فروش Galaxy Fold خود را از تاریخ 26 آپریل، یعنی کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد نمود.

خوشبختانه این تاریخ برای اروپا و ایالات متحده مشترک بوده و بنابراین کاربران هر دو منطقه می‌توانند از اتاریخ مذکور گوشی هوشمند Galaxy Fold خود را به صورت پیش‌سفارش تهیه نمایند. همچنین انتظار می‌رود براساس گفته‌های سامسونگ، این گوشی هوشمند به طور رسمی از تاریخ 3 می روانه بازار شود.

اگر جزو آن دسته از کاربران کنجکاو و بسیار هیجان زده هستید باید بگوییم که متاسفانه امکان اینکه به یک سامسونگ استور مراجعه نموده و گوشی را از نزدیک تجریه کنید وجود ندارد. در واقع علت آن است که سامسونگ پیش‌تر اعلام کرد که آنها قصد کنترل بهتر تجربه خرید از خرده‌فروشان را دارند و این یعنی پیش از عرضه رسمی هیچگونه دمویی در فروشگاه‌‌های رسمی سامسونگ در دسترس قرار نخواهد گرفت.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تجربه خرید لاکچری و جذابی را به مشتریان خود ارائه دهد، کاری که اپل چند سال پیش با عرضه ساعت هوشمند اپل واچ ادیشن انجام داده بود.

باید صبر کرد و دید سامسونگ Galaxy Fold چه عملکرد و کارایی را از خود به نمایش خواهد گذاشت، مخصوصا این که در حال حاضر معایبی مانند قیمت بالا و تکنولوژی کاملا جدید و غیرمعمول را در خود دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید