موبایل

گوشی هوشمند OPPO Find X با 10 گیگابایت رم در TENAA دیده شد

OPPO Find X

اگر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند باشید حتما می‌دانید که شایعات مختلفی پیرامون تولید یک گوشی هوشمند با 10 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. گوشی هوشمند Xplay7 کمپانی Vivo که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما ظاهرا قرار است با این مقدار رم روانه بازار شود و البته گوشی گیمینگ ROG Phone ایسوس که احتمالا با 10 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

براساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد یک کمپانی دیگر نیز به جمع تولیدکنندگان چنین گوشی هوشمندی اضافه شده باشد. در صورتی که این اطلاعات جدید صحت داشته باشند، OPPO نخستین شرکتی خواهد بود که گوشی هوشمندی با 10 گیگابایت حافظه رم را تولید می‌کند.

این گوشی هوشمند با نام OPPO Find X در اسناد سازمان TENAA چین مشاهده شده است. این گوشی هوشمند پیش‌تر قرار بود با 8 گیگابایت حافظه رم و در دو مدل 128 و 256 گیگابایت روانه بازار شود اما براساس تصویر جدیدی که توسط یک افشاکننده چینی با حساب کاربریUniverseIce  منتشر شده، به نظر می‌رسد باید منتظر یک نسخه دیگر با 10 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز باشیم.

OPPO Find X

بر این اساس می‌توان مشخصات کامل این گوشی هوشمند با شماره مدلPAFM00  را در اسناد TENAA مشاهده نمود. همان‌طور که مشخص است این نسخه از 10 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و سایر مشخصات مانند نسخه‌های قبلی OPPO Find X می‌باشند.

گوشی هوشمند OPPO Find X براساس این تصویر جدید و البته شایعات قبلی از یک نمایشگر 6.42 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسلی برخوردار است. این نمایشگر بدون حاشیه بوده و ماژول دوربین جلویی مخفی است. همچنین سنسورهای لازم برای اسکن سه‌بعدی چهره کاربر نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده‌اند. یک قطعه کشویی در قسمت بالایی دوربین دوتایی گوشی را بر روی خود سوار کرده است.

چیپست اسنپدراگون 845، دوربین جلویی 25 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوتایی با کیفیت 16 و 20 مگاپیکسل از دیگر مشخصات OPPO Find می‌باشند. اندروید 8.1 اوریو و یک باتری 3730 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع تکمیل کننده این پرچمدار چینی هستند.

انتظار می‌رود نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند به ترتیب با قیمت 727 و 873 دلاری و نسخه ویژه با 10 گیگابایت رم نیز با قیمت 1163 دلار روانه بازار شوند.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید