سایر گجت‌ها

هدفون بی‌سیم Powerbeats Pro عرضه شد

Powerbeats Pro

همان طور که می‌دانید مدتی پیش شایعاتی مبنی بر تصمیم اپل برای تولید و عرضه هدفون‌های جدید از خانواده Beats در فضای مجازی منتشر شده بود. در واقع گفته می‌شد این هدفون‌ها به نوعی یک گزینه اضافی برای عرضه در کنار ایرفون‌های بی‌سیم AirPods باشند. برای آن دسته از کاربرانی که از امضای صدای هدفون‌های Beats بیشتر خوششان می‌آید باید بگوییم که اپل سرانجام هدفون‌های جدید خود در این سری تحت عنوان Powerbeats Pro را عرضه کرد.

این هدفون‌های جدید از طراحی مشابه با نسخه قبلی هدفون‌های Powerbeats بهره برده و همچنان به عنوان هدفون‌های مناسب برای ورزشکاران و فعالیت‌های پرتحرک شناخته می‌شود. مدل جدید نیز از طراحی قلاب شکل برخوردار بوده و برای کاربرانی که در باشگاه و یا هنگام دویدن قصد دارند به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهند یک گزینه عالی محسوب می‌گردد.

به لطف طراحی Powerbeats Pro کاربران می‌توانند بدون نگرانی از اینکه هدفون از گوششان جدا شود و یا بیفتد می‌توانند در هر شرایطی از آن استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که ایرفون‌های بی‌سیم AirPods اپل نیز به هیچ عنوان این مشکل را نداشته و در اکثر اوقات می‌توانید به ایستادگی آن بر روی گوشتان اعتماد کنید.

هدفون‌های جدید Powerbeats Pro شامل کنترل‌های اختصاصی ولوم و تغییر آهنگ شده و بدین ترتیب تنها با استفاده از یکی از هدفون‌ها می‌توانید کنترل کاملی بر روی موسیقی در حال پخش شدن داشته باشید. این هدفون‌ها همچنین از سنسورهای پخش/توقف ویژه‌ای برخوردار هستند که هنگام خارج کردن هدفون از گوش پخش موسیقی متوقف خواهد شد. چیپست جدید H1 اپل نیز در این مدل به کار گرفته شده و بدین ترتیب قابلیت پشتیبانی از فرمان‌های صوتی Hey Siri نیز در اختیارتان خواهد بود.

هدفون‌های Powerbeats Pro قادر به پخش صدا تا 9 ساعت هستند و اگر از کیس شارژ مخصوص استفاده کنید می‌توانید شارژدهی حداکثر 24 ساعته را نیز تجربه کنید. اپل قرار است این هدفون‌ها را با قیمت 250 دلاری در ماه می عرضه کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *